Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Великжаніна, Д. В.
dc.date.accessioned 2019-03-21T14:52:27Z
dc.date.available 2019-03-21T14:52:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Великжаніна, Д. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Д. В. Великжаніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 24-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23779
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до розвитку ключових ком- петентностей для життя підростаючого покоління. Визначено й теоретично обґрунтовано основні критерії, кон- кретизовано показники та виділено рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої ком- петентності підлітків в умовах загальноосвітньої школи. Для визначення готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками в умовах орієнтації сучасної школи на розвиток ключових життєвих компетентностей осо- бистості дитини виділено мотиваційно-ціннісний, когнітивно-ресурсний, діяльнісний і рефлексивний критерії. Кожен критерій включає сукупність якісних показників, що розкривають зміст та надають характеристику готовності майбутнього фахівця із соціальної педагогіки до професійної діяльності з підлітками в напрямі формування їх жит- тєвої компетентності. Виокремлено такі рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків, як високий, достатній, середній і низький. ua
dc.description.abstract The article reveals the relevance of the future social educators’ professional training to the development of key competences for the life of younger generation. The main criteria have been determined and theoretically substantiated, the indicators have been specified and the levels of the future social educators’ readiness for forming the life competence of adolescents in the conditions of a general school have been highlighted. To determine the future social educators’ readiness to work with adolescents in the context of the orientation of the modern school on the development of key vital competencies of the child’s personality, the motivational-value, cognitive-resourceful, activity and reflexive criteria were highlighted. Each criterion includes a set of qualitative indicators that reveal the content and characterize the readiness of the future specialist in social pedagogy for professional activities with adolescents in the direction of forming their vital competencies. The following levels of future social educators’ readiness regarding the development of teenagers’ vital competence are highlighted: high, sufficient, average and low. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject життєва компетентність ua
dc.subject компетентнісно спрямована освіта ua
dc.subject майбутній соціальний педагог ua
dc.subject готовність до професійної діяльності соціальних педагогів ua
dc.subject life competence ua
dc.subject competently directed education ua
dc.subject adolescent ua
dc.subject future social educator ua
dc.subject.classification 37.013.42.011.3-057.88-053.6:005.336.2(045) ua
dc.title Критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу