Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні чинники розвитку професійної освіти та навчання в країнах Європейського Союзу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородієнко, О. В.
dc.date.accessioned 2019-03-21T14:49:09Z
dc.date.available 2019-03-21T14:49:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бородієнко, О. В. Сучасні чинники розвитку професійної освіти та навчання в країнах Європейського Союзу / О. В. Бородієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 18-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23777
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження сучасних чинників, які визначають вектори розвитку професій- ної освіти й навчання в країнах Європейського Союзу. У результаті застосування групи методів порівняльно-педаго- гічних досліджень (PEST-аналізу та SWOT-аналізу) визначено специфіку сучасного європейського контексту та чинни- ків (політичних, економічних, соціально-демографічних, технологічних), які впливають на політику й вектори розвитку досліджуваної сфери в країнах Європейського Союзу. Визначено ймовірні загрози та можливості для розвитку сфери професійної освіти й навчання в короткостроковій та середньостроковій перспективі. Представлено ймовірний сце- нарій розвитку в напрямі подальшої уніфікації та посилення рівня конвергенції освітніх систем, зростання соціального замовлення на неперервну професійну освіту, уніфікації освітніх стандартів підготовки й забезпечення гнучких мож- ливостей здобуття професійної освіти, посилення використання ІКТ в навчальному процесі, розвитку підприємницької та цифрової компетентності, упровадження нових форм організації взаємодії в закладах професійної освіти. ua
dc.description.abstract The article presents the results of the study of modern factors that determine the vectors for the development of vocational education and training in the European Union countries. As a result of the application of a group of methods of comparative- pedagogical research (PEST-analysis and SWOT-analysis), the specifics of the contemporary European context and factors (political, economic, socio-demographic, technological) that influence the policy and vectors of development of the studied sphere in the European Union countries are determined. The threats and opportunities for the development of the vocational education and training sphere in the short-term and medium-term perspective are identified. It is presented a likely scenario of development of vocational education and training in the direction of further unification and strengthening of the level of convergence of educational systems, growth of social order for continuous vocational training, unification of educational standards of vocational training and provision of flexible opportunities for vocational education, increased use of ICT in the educational process, development of entrepreneurial and digital competence, introduction of new forms of organization of interaction in vocational education and training institutions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна освіта та навчання ua
dc.subject порівняльно-педагогічні дослідження ua
dc.subject методи аналізу контексту ua
dc.subject чинник ua
dc.subject країни Європейського Союзу ua
dc.subject vocational education and training ua
dc.subject comparative-pedagogical researches ua
dc.subject methods of context analysis ua
dc.subject factor ua
dc.subject European Union countries ua
dc.subject.classification 377/ 37.018:061.1 ua
dc.title Сучасні чинники розвитку професійної освіти та навчання в країнах Європейського Союзу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу