Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модернізаційні процеси у формуванні змісту навчальних програм та шкільних підручників з історії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Могорита, В. М.
dc.date.accessioned 2019-03-21T10:24:15Z
dc.date.available 2019-03-21T10:24:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Могорита, В. М. Модернізаційні процеси у формуванні змісту навчальних програм та шкільних підручників з історії / В. М. Могорита // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 188-192. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23763
dc.description.abstract У статті проведено загальний аналіз тенденцій у трансформації змісту шкільної історичної освіти в роки незалежності, що знайшли своє відображення в навчальних програмах та підручниках. Надано оцінку стандартизації – основному механізму нормативного регулювання змісту історичної освіти. На конкретних прикладах показано ступінь реалізації засад нової освітньої парадигми в навчальних програмах та підручниках. Аргументовано необхідність переосмислення змісту освіти з позиції компетентнісного підходу, що стане запорукою повноцінного та різнобічного розвитку школярів. Зроблено висновок про необхідність подальших змін у змісті шкільної історичної освіти, а тому й модернізації змісту навчальних програм та підручників. ua
dc.description.abstract В статье проведен общий анализ тенденций в трансформации содержания школьного исторического образования в годы независимости, которые нашли свое отражение в учебных программах и учебниках. Дана оценка стандартизации – основному механизму нормативного регулирования содержания исторического образования. На конкретных примерах показана степень реализации принципов новой образовательной парадигмы в учебных программах и учебниках. Аргументировано необходимость переосмысления содержания образования с позиции компетентностного подхода, который станет залогом полноценного и разностороннего развития школьников. Сделан вывод о необходимости дальнейших изменений в содержании школьного исторического образования, а затем и модернизации содержания учебных программ и учебников. ua
dc.description.abstract The article contains a general analysis of trends in the transformation of the content of school history education in the years of independence, which are reflected in curricula and textbooks. The estimation of standardization as the basic mechanism of normative regulation of the content of historical education is given. Specific examples show the extent to which the principles of the new educational paradigm are implemented in curricula and textbooks. The necessity of rethinking the content of education from the position of a competence approach is argued, which will become the guarantee of a full and comprehensive development of schoolchildren. The conclusion is made about the need for further changes in the content of school history education, and then the modernization of the contents of curricula and textbooks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст освіти ua
dc.subject навчальна програма ua
dc.subject підручник історії ua
dc.subject стандартизація освіти ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject содержание образования ua
dc.subject учебная программа ua
dc.subject учебник истории ua
dc.subject стандартизация образования ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject educational content ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject history textbook ua
dc.subject standardization of education ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject.classification 373.091.214:373.091.64]:94 ua
dc.title Модернізаційні процеси у формуванні змісту навчальних програм та шкільних підручників з історії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу