Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Misiura, Ya. Yu.
dc.date.accessioned 2019-03-21T10:21:45Z
dc.date.available 2019-03-21T10:21:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Misiura, Ya. Yu. Teaching english to generation Z = Особливості викладання англійської мови для кокоління Z / Ya. Yu. Misiura // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 184-187. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23762
dc.description.abstract Due to the formation of a new generation, the approaches and methods of teaching also evolved. The aim of our research is to disclose peculiar features of the Generation Z, generation that is getting its degree at higher educational institutions in Ukraine, and to call attention to a relatively new function of an educator – teacher as an instructor. Specifically, we aim to discover appropriate methods for teaching English to the new generation. In order to define Generation Z, we turned to the following researchers: Linda Nilson, Kaylene C. Williams and Robert A. Page, Eunjung Grace Oh and Thomas C. Reeves. Taking into account recent historical events, social processes and cultural trends in Ukraine, we define Generation Z as socially engaged, self-confident and empowered. Information Age made them high-tech driven, actively involved in social media, ready for self-education and self-development. They are inclined to study independently and to develop their skills using various digital resources. Unfortunately, self-education process among university representatives of Generation Z shows little effectiveness due to lack of particular instructions and assistance from their teachers. We defined following methods to improve independent studying among students: social media as a communication tool, usage of computer programs and online resources, culture of teamwork and project work. ua
dc.description.abstract Завдяки формування нового покоління розвиваються підходи і методи навчання. Мета дослідження – розкрити основні риси покоління Z, яке зараз здобуває освіту у вищих навчальних закладах України, і привернути увагу до відносно нової функції педагога – вчителя-інструктора. Ми прагнемо розглянути актуальні методи викладання англійської мови. Для того, щоб дати визначення поколінню Z, ми звернулися до таких дослідників: Лінди Нілсон, Кайлен К. Вільямса і Роберта А. Пейджа, Еунджунга Грейса і Томаса К. Рівза. Беручи до уваги нещодавні історичні події, соціальні процеси і культурні тенденції в Україні, ми визначаємо покоління Z як соціально активне, впевнене в собі і готове до дій. Вільний доступ до комп’ютерних та Інтернет-ресурсів зробив їх зацікавленими в новітніх технологіях, активними користувачами соцмереж, готовими до самоосвіти та самовдосконалення. Вони схильні самостійно вчитися і розвивати свої навички, використовуючи сучасні технології. На жаль, процес самоосвіти серед представників покоління Z показує малу ефективність через відсутність конкретних інструкцій і допомоги з боку вчителів. Ми визначили такі методи поліпшення самостійного вивчення іноземної мови студентами: соціальні медіа як інструмент комунікації, використання комп’ютерних програм і онлайн-ресурсів, командна та проектна робота. ua
dc.description.abstract Благодаря формированию нового поколения развиваются подходы и методы обучения. Цель нашего исследования – раскрыть основные черты поколения Z, которое сейчас получает образование в высших учебных заведениях Украины, и привлечь внимание к относительно новой функции педагога – учителя как инструктора. В частности, мы стремимся рассмотреть актуальные методы преподавания английского языка. Для того, чтобы дать определение поколению Z, мы обратились к таким исследователям: Линде Нилсон, Кайлену К. Уильямус и Роберту А. Пейджу, Еунджунгу Грейсу и Томасу К. Ривзу. Принимая во внимание недавние исторические события, социальные процессы и культурные тенденции в Украине, мы определяем поколения Z как социально активное, уверенное в себе и готовое к действиям. Свободный доступ к компьютерным и Интернет-ресурсам сделал их заинтересованными в новейших технологиях, активными пользователями соцсетей, готовыми к самообразованию и самосовершенствованию. Они склонны самостоятельно учиться и развивать свои навыки, используя современные технологии. К сожалению, процесс самообразования среди представителей поколения Z показывает малую эффективность из-за отсутствия конкретных инструкций и помощи со стороны учителей. Мы определили такие методы улучшения самостоятельного изучения иностранного языка студентами: социальные медиа как инструмент коммуникации, использование компьютерных программ и онлайн-ресурсов, командная и проектная работа. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Generation Z ua
dc.subject GenZers ua
dc.subject instructor ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject self-education ua
dc.subject independent study ua
dc.subject покоління Z ua
dc.subject методи викладання ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject самостійне вивчення ua
dc.subject поколение Z ua
dc.subject методы преподавания ua
dc.subject самообразование ua
dc.subject самостоятельное изучение ua
dc.subject.classification 378.016:811.111 ua
dc.title Teaching english to generation Z ua
dc.title.alternative Особливості викладання англійської мови для кокоління Z ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу