Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх вихователів до реалізації інноваційної освітньої програми "Дошкільнятам про сталий розвиток". Акцентується увага на ефективності використання аксіологічного підходу до підготовки майбутніх вихователів. Розкрито основні поняття, на яких базується аксіологічний підхід в освіті, наведено види цінностей, якими має володіти майбутній вихователь дітей дошкільного віку. Зроблено спробу проаналізувати складові моделі поведінки дітей дошкільного віку в контексті сталого розвитку та на цій основі окреслити ті загально-гуманістичні (життєлюбство, доброта, любов до ближнього (сердечність), справедливість, совість, глибока повага до людської гідності, терпимість, людяність) та професійно-педагогічні (універсальні, базові гуманістичні педагогічні цінності; цінності професійного володіння педагогічним спілкуванням; цінності, що становлять педагогічну культуру) цінності особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти, що набирають актуальності з означеної проблеми.
Статья посвящена проблеме подготовки будущих воспитателей к реализации инновационной образовательной программы "Дошкольникам об устойчивом развитии". Акцентируется внимание на эффективности использования аксиологического подхода к подготовке будущих воспитателей. Раскрыты основные понятия, на которых базируется аксиологический подход в образовании, приведены виды ценностей, которыми должен обладать будущий воспитатель детей дошкольного возраста. Сделана попытка проанализировать составляющие модели поведения детей дошкольного возраста в контексте устойчивого развития и на этой основе определить те общегуманистические (жизнелюбие, доброта, любовь к ближнему (сердечность), справедливость, совесть, глубокое уважение к человеческому достоинству, терпимость, человечность) и профессионально-педагогические (универсальные, базовые гуманистические педагогические ценности; ценности профессионального владения педагогическим общением; ценности, составляющие педагогическую культуру) ценности личности будущих специалистов дошкольного образования, которые набирают актуальность с обозначенной проблемы.
The article deals with the problem preparation of the future educators for the implementation of the innovative educational program "To Pre-School Children about Sustainable Development". The emphasis is on the effectiveness of the usage of axiological approach to the preparation of the future educators. The basic concepts on which the axiological approach in education is based have been revealed, the types of values, which the future educator of pre-school children should have to possess, have been offered. The attempt is made to analyze the components of the model of behavior of pre-school children in the context of sustainable development and, on this basis, to outline those general-humanistic (life love, kindness, love for the neighbor (heartiness), justice, conscience as a type of behavior, profound respect for human dignity, tolerance, humanity) and professional-pedagogical (universal, basic humanistic pedagogical values, values of professional possession of pedagogical communication, values that make up pedagogical culture) values of the future specialists of pre-school education that become more and more actual on the mentioned problem.