Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Неформальна освіта дорослих як фактор соціокультурної модернізації українського суспільства: досвід Фінляндії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мелешко, І. В.
dc.date.accessioned 2019-03-21T09:49:09Z
dc.date.available 2019-03-21T09:49:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мелешко, І. В. Неформальна освіта дорослих як фактор соціокультурної модернізації українського суспільства: досвід Фінляндії / І. В. Мелешко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 178-181. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23757
dc.description.abstract Стаття вивчає поняття "неформальна освіта дорослих" у контексті модернізації українського суспільства, розкриває його сутність як фактора соціокультурних та соціально-економічних трансформацій. У статті підкреслено факт, що за останні кілька десятиліть традиційна система освіти вже не здатна задовольнити соціальні та економічні потреби українського суспільства. Проаналізовано важливість якісно нових підходів до організації послуг освіти дорослих, що сприяє професійному та особистому розвитку. Визначено, що фінська неформальна освіта дорослих пов’язана з навчально орієнтованим особистісним процесом, у якому дорослі учні є активними споживачами знань та навичок, відтворюваних не за вимогою системи освіти, а для особистого зростання та вдосконалення. На прикладі досвіду Фінляндії, сформульовано основні стратегії неформальної освіти дорослих до потреб українського суспільства. Підкреслено той факт, що людський капітал вважається важливим чинником в умовах соціальних, економічних та політичних перетворень. ua
dc.description.abstract Данная статья изучает понятие "неформальное образование взрослых" в контексте модернизации украинского общества, раскрывает его сущность как фактора социокультурных и социально-экономических трансформаций. В статье подчеркнуто факт, что за последние несколько десятилетий традиционная система образования уже не способна удовлетворить социальные и экономические потребности украинского общества. Определена важность качественно новых подходов к организации услуг дополнительного образования, профессионального и личностного развития каждого взрослого. Проанализировано то, что неформальное образование взрослых Финляндии тесно связано с учебно-ориентированным личностным процессом, в котором взрослые ученики являются активными потребителями знаний и навыков, воспроизводимых не по требованию системы образования, а для личного роста и совершенствования. На примере опыта Финляндии сформулированы основные стратегии неформального образования взрослых к потребностям украинского общества. Подчеркнуто факт, что человеческий капитал считается важным фактором в условиях социальных, экономических и политических преобразований. ua
dc.description.abstract This article examines the concept of "non-formal adult education" in the context of modernization of Ukrainian society, revealing its essence as a factor of socio-cultural and socio-economic transformations. Special attention is given to the fact that over the last few decades the traditional system of education is no longer able to satisfy and meet the socio-economic needs of the Ukrainian society. The importance for qualitatively new approaches to the organization of additional education services, professional and personal development of each adult personality is outlined. Finnish non-formal adult education is associated with a person-oriented learning process, in which adult learners are active consumers of knowledge and skills reproduced not at the demand of the educational system but for personal growth and improvement. On the example of Finnish experience, the main strategies of adult non-formal education for the needs of Ukrainian society are formulated. The fact that human capital is considered to be an important factor in social, economic and political transformations is underlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject неформальна освіта ua
dc.subject освіта дорослих ua
dc.subject Фінляндія ua
dc.subject соціальні ua
dc.subject економічні та політичні перетворення ua
dc.subject стратегії фінської неформальної освіти ua
dc.subject особливості освіти дорослих ua
dc.subject ринок праці ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject особистісний розвиток ua
dc.subject неформальное образование ua
dc.subject образование взрослых ua
dc.subject Финляндия ua
dc.subject социальные ua
dc.subject экономические и политические преобразования ua
dc.subject стратегии финского неформального образования ua
dc.subject особенности образования взрослых ua
dc.subject рынок труда ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject личное развитие ua
dc.subject non-formal education ua
dc.subject adult education ua
dc.subject Finland ua
dc.subject social ua
dc.subject economic and political transformations ua
dc.subject strategies of Finnish non-formal education ua
dc.subject features of adult education ua
dc.subject labor market ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject personal development ua
dc.subject.classification 374.7 ua
dc.title Неформальна освіта дорослих як фактор соціокультурної модернізації українського суспільства: досвід Фінляндії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу