Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні педагогічні стратегії вивчення літературного твору в практичному курсі англійської мови: «Нарциси» Уільяма Вордсворта

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хижун, Ярослава Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-03-21T09:18:13Z
dc.date.available 2019-03-21T09:18:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Хижун, Я. В. Сучасні педагогічні стратегії вивчення літературного твору в практичному курсі англійської мови : «Нарциси» Уільяма Вордсворта / Я. В. Хижун // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ВІР УАН, 2013. - Вип. 79 (12). - С. 253-256. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23755
dc.description.abstract Стаття присвячена використанню інтерактивних методів навчання англійській мові, які стимулюють критичнее мислення у студентів на практичних заняттях. Мета статті – презентувати іноваційні методи вивчення поезії з активним залученням студентів у освітній процесс. Подається приклад практичного заняття, яке представляє три основні етапи: актуалізація, усвідомлення значення та рефлексія. Кожен з цих етапів складається з декількох ключових частин, в кожній з яких використовуються короткі стратегії. Етап «Актуалізація» представлено такими стратегіями, як «Уявімо предмет», «Пригадування схожих творів». Етап «Усвідомлення значення» – «Мозкова атака», «Читання, пояснення значення і побудова асоціативного ряду», «Діалог викладач-студенти», «Кубування». Етап «Рефлексія» представлена з використанням стратегій – «Щоденник подвійних нотаток», «Дебати», «Сенкант». ua
dc.description.abstract Application of interactive methods for studying English which are aimed at stimulation of the creative thinking by students in practical English courses is under consideration in the present paper. The aim of this article is to present some innovative methods of studding the poetry with active students involving into the educational process. There is an example of practical course which are represented three main stages: actualization, meaning understanding, and reflexion. There are some key parts in each stage and some short strategies are used in all of them. The stage «Actualization submitted such strategies as «Let’s imagine the subject», «Remembering the similar works». The stage «Meaning understanding» –»Brainstorm», «Reading, the meaning explaining and finding the association», «Dialogue lecturer-students», «Cubing». The stage «Reflexion» is presented of using the strategies «A dairy of double notes», «The debate», «Sencant». ua
dc.description.abstract Статья посвящена использованию интерактивных методов обучения английскому языку, которые стимулируют критическое мышления у студентов на практических занятиях. Цель статьи – представить инновационные методы изучения поэзии с активным привлечением студентов в процесс обучения. Подается пример практического занятия, которое представляет три основные этапы: актуализация, осознание значения и рефлексия. Каждый из этих этапов состоит из нескольких ключевых частей, в каждой из которых используются короткие стратегии. Этап «Актуализация» представляет такие стратегии, как «Представим предмет», «Вспоминание похожих произведений». Этап «Осознание значения» – «Мозговая атака», «Чтение, объяснение значения и выстраивание ассоциативного ряда», «Диалог преподаватель-студенты», «Кубирование». Этап «Рефлексия» представлен с использованием стратегий «Дневник двойных записей», «Дебаты», «Сенкант». ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher ВІР УАН ua
dc.subject інтерактивні методи ua
dc.subject практичні заняття ua
dc.subject Щоденник подвійних нотаток ua
dc.subject Дебати ua
dc.subject Сенкант ua
dc.subject interactive methods ua
dc.subject practical employments ua
dc.subject Diary of double notes ua
dc.subject Debates ua
dc.subject Сенкант ua
dc.subject интерактивные методы ua
dc.subject практические занятия ua
dc.subject Дневник двойных записей ua
dc.subject Дебаты ua
dc.subject Сенкант ua
dc.subject.classification 37.016:81`243 ua
dc.title Сучасні педагогічні стратегії вивчення літературного твору в практичному курсі англійської мови: «Нарциси» Уільяма Вордсворта ua
dc.title.alternative Modern pedagogical strategies of studing lyrics in the practical course of english study: «The daffodils» by William Wordsworth ua
dc.title.alternative Современные педагогические стратегии изучения литературного произведения в практическом курсе английского языка: «Нарциссы» Уильяма Вордсворта ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу