Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітня програма як інструмент забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Набока, О. Г.
dc.date.accessioned 2019-03-20T12:29:59Z
dc.date.available 2019-03-20T12:29:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Набока, О. Г. Освітня програма як інструмент забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Г. Набока // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 38-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23747
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні підходи до формування освітніх програм як інструменту забезпечення якості вищої освіти. Розкрито законодавчо-правові, методологічні та прикладні аспекти розроблення освітніх програм. Зауважено, що найбільш ефективним є студентоцентрований підхід, а гарантом забезпечення якості освітньої програми може бути поєднання державної та громадської (суспільно-професійної) акредитації. Вивчено досвід Європейського простору вищої освіти з питань оцінки якості освітніх програм. Запропоновано перелік питань для моніторингу та підвищення якості освітніх програм. ua
dc.description.abstract The article analyzes the main approaches to the formation of educational programs as a tool for ensuring the quality of higher education. The legislative, methodological and applied aspects of the development of educational programs are revealed. It is noted that the most effective is the student-centered approach, and the guarantor for ensuring the quality of the educational program can be a combination of state and public (socio-professional) accreditation. The experience of the European Higher Education Area in assessing the quality of educational programs has been studied. A list of issues for monitoring and improving the quality of educational programs is proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітня програма ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject студентоцентричний підхід ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject educational program ua
dc.subject competency approach ua
dc.subject student-centered approach ua
dc.subject quality of educatio ua
dc.subject.classification 378:005.6 ua
dc.title Освітня програма як інструмент забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу