На основі аналізу сучасних досліджень і публікацій, визначено та обґрунтовано поняття "професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів"; окреслено основні напрями професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах гуманітарно-педагогічного коледжу (загальнопедагогічна, професійно-особистісна, гуманітарна, культурологічна). Представлено змістовну характеристику підготовки вчителів початкової школи на сучасному етапі. Висвітлено основні психолого-педагогічні ідеї щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначено вектор професійно-особистісного розвитку майбутніх педагогів початкової школи в трьох аспектах: теоретичному, практичному й особистісному.
На основе анализа современных исследований и публикаций, определены и обоснованы понятия "профессиональная подготовка будущих учителей начальных классов"; обозначены основные направления профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов в условиях гуманитарно-педагогического колледжа (общепедагогическая, профессионально-личностная, гуманитарная, культурологическая). Представлена содержательная характеристика подготовки учителей начальной школы на современном этапе. Освещены основные психолого-педагогические идеи по совершенствованию профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов. Определен вектор профессионально-личностного развития будущих педагогов начальной школы в трех аспектах: теоретическом, практическом и личностном.
On the basis of modern research and publications analysis, the concept of "professional training of future primary school teachers" has been defined and substantiated; the mainstream of the professional training of the future primary school teachers in the conditions of humanitarian and pedagogical college (general pedagogical, professional-personal, humanitarian, cultural) have been outlined. The profound characteristic of the primary school teachers’ training at prsent stage has been presented.
The main psychological and pedagogical ideas concerning the improvement of the future primary school teachers’ professional training have been highlighted. The vector of the future primary school teachers’ professional-personal development has been determined in three aspects: theoretical, practical and personal aspects.