Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Misiura, Ya. Yu.
dc.contributor.author Місюра, Я. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-20T11:52:59Z
dc.date.available 2019-03-20T11:52:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Misiura, Ya. Yu. The issue of motivation in an English language classroom = Проблема мотивації студентів у процесі вивчення англійської мови / Ya. Yu. Misiura / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 22-25. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23733
dc.description.abstract English has truly become an international language and the need to study it has become vital to every student in order to get a good job and become a valuable member of our society. That’s why the issue on how to motivate students to study English represents considerable interest for teachers around the globe. The topic of human motivation is incredibly fascinating and was investigated by outstanding scientists, such as Abraham Maslow, Jere Brophy, Ken Bain, Linda Nilson, Knud Illeris and many others. This paper is aimed to analyze key approaches for motivating and encouraging university students to study English. Mainly, we focused on such motivation factors as the image of a teacher, peculiarities of motivating generation Z, the influence of learning material, appropriate learning environment and maintaining success expectations. Focusing on the mentioned topics helped us establish main motivation techniques and defines direction of further research. ua
dc.description.abstract Протягом багатьох років англійська володіє статусом мови міжнародного спілкування, і необхідність в її вивченні дійсно зросла. Ось чому питання про те, як мотивувати студентів вивчати англійську, становить значний інтерес для вчителів по всьому світу. Тема мотивації людини неймовірно цікава і досліджувалась такими вченими, як Абрахам Маслоу, Джер Брофі, Кен Бейн, Лінда Нілсон, Кнуд Іллеріс і багатьма іншими. Метою нашого дослідження є аналіз основних підходів до мотивації і заохочення студентів університетів до вивчення англійської мови. Стаття зосереджує увагу на наступних мотиваційних факторах: образ викладача, особливості мотивації покоління Z, вплив навчального матеріалу, відповідне середовище навчання і очікування успіху. Аналіз згаданих тем допоміг нам встановити основні методи мотивації і визначити напрямок подальших досліджень. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject motivation ua
dc.subject learning process ua
dc.subject learning material ua
dc.subject learning environment ua
dc.subject students ua
dc.subject teacher ua
dc.subject educator ua
dc.subject generation Z ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject навчальні матеріали ua
dc.subject навчальне середовище ua
dc.subject студенти ua
dc.subject викладач ua
dc.subject покоління Z ua
dc.subject.classification 372.881.111.1 ua
dc.title The issue of motivation in an English language classroom ua
dc.title.alternative Проблема мотивації студентів у процесі вивчення англійської мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу