Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Магрламова, К. Г.
dc.date.accessioned 2019-03-20T08:56:22Z
dc.date.available 2019-03-20T08:56:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Магрламова, К. Г. Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 9-12. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23729
dc.description.abstract У статті розглядається професійна компетентність майбутнього лікаря як складова пізнавальної діяльності студента медичного університету, спрямована на постановку і вирішення конкретних навчальних завдань (пізнавальних, інтелектуальних, дослідницьких тощо), котрі реалізуються на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях. Зауважується, що компетентність у медицині можна визначити як звичне розумне використання інформації, знань, технічних навичок, клінічного мислення, почуттів, етичних цінностей і роздумів у щоденній практиці на користь суспільства. Автор, досліджуючи компетентність лікарів і студентів, розглядає такі її складові: медичні знання, турботу про хворого, професіоналізм, інформованість, навички міжособистісного спілкування, навчання та постійного самовдосконалення. Зауважується, що портфоліо відіграє ключову роль у визначенні освітнього результату сформованості професійної компетентності майбутнього фахівця, слугує систематичною й безперервною оцінкою й самооцінкою навчальних результатів студента. Автор акцентує на тому, що використання портфоліо дозволяє ви- рішити такі основні завдання: простежити зростання рівня професійної підготовки майбутнього лікаря та оцінити його освітні досягнення, доповнивши традиційні форми контролю інноваційними. При цьому виділяються різні види портфоліо, наприклад: портфоліо досягнень, портфоліо особистісного розвитку, презентаційне портфоліо, портфоліо проекту, портфоліо кар’єрного просування, портфоліо відгуків та інші. ua
dc.description.abstract The article considers the professional competence of the future doctor as a part of the cognitive activity of the student of the medical university, aimed at the formulation and solution of specific educational tasks (cognitive, intellectual, research, etc.) that are implemented at the strategic, tactical and operational levels. It is noted that competence in medicine can be defined as the usual wise use of information, knowledge, technical skills, clinical thinking, feelings, ethical values and reflections in the daily practice for the benefit of society. The author investigated the competence of doctors and future doctor, considers the following components: medical knowledge, patient care, professionalism, awareness, interpersonal communicational skills, learning and continuous self-improvement. It is noted that portfolio plays a key role in determining the educational result of the formation of the professional competence of a future specialist, serves as a systematic and continuous assessment and self-assessment of student learning outcomes. The author focuses on the fact that the usage of the portfolio allows solving the following main tasks: to follow the growth of the level of professional training of the future doctor and evaluate his educational achievements, completing the traditional forms of control of innovation. In this case, different types of portfolio are distinguished, for example: portfolio of achievements, personal development portfolio, presentation portfolio, project portfolio, career development portfolio, review portfolios and others ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні лікарі ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійна компетентність лікаря ua
dc.subject професійний саморозвиток ua
dc.subject портфоліо ua
dc.subject щоденник лікаря ua
dc.subject future doctors ua
dc.subject professional training ua
dc.subject professional competence of the doctor ua
dc.subject professional self-development ua
dc.subject portfolio ua
dc.subject doctor’s diary ua
dc.subject.classification 378.614.253.4:147:371.15 ua
dc.title Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу