ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Магрламова, К. Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-20T08:56:22Z | |
dc.date.available | 2019-03-20T08:56:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Магрламова, К. Г. Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 9-12. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23729 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається професійна компетентність майбутнього лікаря як складова пізнавальної діяльності студента медичного університету, спрямована на постановку і вирішення конкретних навчальних завдань (пізнавальних, інтелектуальних, дослідницьких тощо), котрі реалізуються на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях. Зауважується, що компетентність у медицині можна визначити як звичне розумне використання інформації, знань, технічних навичок, клінічного мислення, почуттів, етичних цінностей і роздумів у щоденній практиці на користь суспільства. Автор, досліджуючи компетентність лікарів і студентів, розглядає такі її складові: медичні знання, турботу про хворого, професіоналізм, інформованість, навички міжособистісного спілкування, навчання та постійного самовдосконалення. Зауважується, що портфоліо відіграє ключову роль у визначенні освітнього результату сформованості професійної компетентності майбутнього фахівця, слугує систематичною й безперервною оцінкою й самооцінкою навчальних результатів студента. Автор акцентує на тому, що використання портфоліо дозволяє ви- рішити такі основні завдання: простежити зростання рівня професійної підготовки майбутнього лікаря та оцінити його освітні досягнення, доповнивши традиційні форми контролю інноваційними. При цьому виділяються різні види портфоліо, наприклад: портфоліо досягнень, портфоліо особистісного розвитку, презентаційне портфоліо, портфоліо проекту, портфоліо кар’єрного просування, портфоліо відгуків та інші. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the professional competence of the future doctor as a part of the cognitive activity of the student of the medical university, aimed at the formulation and solution of specific educational tasks (cognitive, intellectual, research, etc.) that are implemented at the strategic, tactical and operational levels. It is noted that competence in medicine can be defined as the usual wise use of information, knowledge, technical skills, clinical thinking, feelings, ethical values and reflections in the daily practice for the benefit of society. The author investigated the competence of doctors and future doctor, considers the following components: medical knowledge, patient care, professionalism, awareness, interpersonal communicational skills, learning and continuous self-improvement. It is noted that portfolio plays a key role in determining the educational result of the formation of the professional competence of a future specialist, serves as a systematic and continuous assessment and self-assessment of student learning outcomes. The author focuses on the fact that the usage of the portfolio allows solving the following main tasks: to follow the growth of the level of professional training of the future doctor and evaluate his educational achievements, completing the traditional forms of control of innovation. In this case, different types of portfolio are distinguished, for example: portfolio of achievements, personal development portfolio, presentation portfolio, project portfolio, career development portfolio, review portfolios and others | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутні лікарі | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | професійна компетентність лікаря | ua |
dc.subject | професійний саморозвиток | ua |
dc.subject | портфоліо | ua |
dc.subject | щоденник лікаря | ua |
dc.subject | future doctors | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | professional competence of the doctor | ua |
dc.subject | professional self-development | ua |
dc.subject | portfolio | ua |
dc.subject | doctor’s diary | ua |
dc.subject.classification | 378.614.253.4:147:371.15 | ua |
dc.title | Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря | ua |
dc.type | Article | ua |