Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аналіз результатів формування ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів музики (діяльнісний та рефлексивний критерії)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Магда, П. М.
dc.date.accessioned 2019-03-20T08:53:37Z
dc.date.available 2019-03-20T08:53:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Магда, П. М. Аналіз результатів формування ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів музики (діяльнісний та рефлексивний критерії) / П. М. Магда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 5-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23728
dc.description.abstract У статті висвітлено результати експерименту з впровадження педагогічних умов формування ціннісних орієнтацій (креативності, комунікативності, біоетики, емпатії, патріотизму) у майбутніх вчителів музики у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу («Історія України», «Основи філософських знань», «Основи екології», «Педагогіка і психологія», «Культурологія», «Соціологія») та під час позааудиторної роботи. Автор розглядає результати констатувального та формувального етапів експерименту у порівняльному аспекті: зіставляються відсоткові дані обох етапів. Експериментом було охоплено 300 студентів Бахмутського коледжу мистецтв імені Івана Карабиця та ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», умовно поділених на контрольну та експериментальну групу по 150 респондентів у кожній. Автор аналізує результати експерименту за діяльнісним та рефлексивним критерієм у контрольній та експериментальній групах студентів, обґрунтовуючи позитивну динаміку експерименту; визначає можливий вектор подальшого дослідження. ua
dc.description.abstract The article highlights the results of the experiment from introduction of pedagogical conditions of formation of value orientations (creativity, communicative, bioethics, empathy, patriotism) in the future music teachers in the process of studying the social and humanities cycle ("History of Ukraine", "Fundamentals of philosophical knowledge", "Fundamentals of ecology", "Pedagogy and Psychology", "Cultural Studies", "Sociology") and during extracurricular work. The author examines the results of verifying and forming stages of the experiment in comparative perspective: compared percentages of both stages. Еxperiment covered 300 students from Bakhmut College of Arts named after Ivan Karabits and DHEE "Donbas State Pedagogical University", roughly divided into control and experimental group of 150 respondents in each group. The author analysis the results of the experiment by active and reflexive criterions, justifies the positive dynamics of experiment, determines the future direction of research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діяльнісний критерій ua
dc.subject рефлексивний критерій ua
dc.subject учитель музики ua
dc.subject ціннісні орієнтації ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject active criterion ua
dc.subject reflexive criterion ua
dc.subject teacher of music ua
dc.subject value orientations ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 378.03 ua
dc.title Аналіз результатів формування ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів музики (діяльнісний та рефлексивний критерії) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics