Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корчагіна, Г. С.
dc.date.accessioned 2019-03-20T08:26:10Z
dc.date.available 2019-03-20T08:26:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Корчагіна, Г. С. Розвиток інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки / Г. С. Корчагіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 139-142. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23723
dc.description.abstract У статті розкрито значення інструментально-виконавської підготовки для формування інтелектуально-творчих умінь майбутніх вчителів музичного мистецтва. На підставі аналізу вітчизняних та закордонних наукових праць установлено, що в процесі підготовки вчителів музичного мистецтва вагоме місце належить предметам інструментально-виконавського спрямування. Автор підкреслює, що необхідною умовою формування інтелектуально-творчих умінь є інструментально-виконавська діяльність, у результаті якої відбувається відпрацювання набутих умінь у реальних умовах, оскільки саме у виконавстві особливо яскраво виражається інтелектуально-творча спрямованість особистості майбутнього педагога. Аналізуючи процес інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, ми дійшли висновку, що взаємозв’язок між предметами інструментально-виконавського циклу (основним, спеціальним, додатковим інструментом, концертмейстерським та оркестровим класом, ансамблем тощо) відсутній. Кожен предмет націлений на відпрацювання своїх вузько специфічних умінь та навичок. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто значение инструментально-исполнительской подготовки для формирования интеллектуально-творческих умений будущих учителей музыкального искусства. На основании анализа отечественных и зарубежных научных работ установлено, что в процессе подготовки учителей музыкального искусства важное место отводится предметам инструментально-исполнительского направления. Автор подчеркивает, что необходимым условием формирования интеллектуально-творческих умений является инструментально-исполнительская деятельность, в результате которой происходит отработка приобретенных умений в реальных условиях, поскольку именно в исполнительстве особенно ярко выражается интеллектуально-творческая направленность личности будущего педагога. Анализируя процесс инструментально-исполнительской подготовки будущих учителей музыкального искусства, мы пришли к выводу, что взаимосвязь между предметами инструментально-исполнительского цикла (основным, специальным, дополнительным инструментом, концертмейстерским и оркестровым классом, ансамблем и т.д.) отсутствует. Каждый предмет нацелен на отработку своих узко специфических умений и навыков. ua
dc.description.abstract In this article the role of instrumental-performing preparation in the future musical art teachers’ intellectual-creative skills formation is expanded. By virtue of the native and foreign scientific works analysis, it was determined that in the process of musical art teachers’ preparation the great attention is paid to the instrumental-performing based subjects. The author emphasizes that the essential condition of forming intellectual-creative skills is the instrumental-performing activity by using which the working-off of acquired skills in real life situations is made as in the performing the future musical art teachers’ intellectual-creative tendencies are especially strongly developed. This kind of activity gives the opportunity to uncover the individuality wider, develops the creative independence, activates the previous esthetic experience and attracts the necessary associative bonds. In the article the idea that the instrumental performance in comparison with the other types of performing activities has more productive pedagogical opportunities either in the character of performance opening, creative interpretative process or in the process of finding out and developing of intellectual-creative skills is proved. While analyzing the process of future musical art teachers’ instrumental-performing preparation, the author has concluded that the interrelation between the subjects of the instrumental-performing group (the basic, special, additional instrument, concertmaster and orchestra classes, choir) is absent. Each of the subjects is aimed on their own restricted specific abilities and skills practice. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтелект ua
dc.subject уміння ua
dc.subject творчість ua
dc.subject інструметально-виконавська підготовка ua
dc.subject музична діяльність ua
dc.subject мистецтво ua
dc.subject интеллект ua
dc.subject умение ua
dc.subject творчество ua
dc.subject инструметально-исполнительская подготовка ua
dc.subject музыкальная деятельность ua
dc.subject искусство ua
dc.subject intellect ua
dc.subject skill ua
dc.subject creativity ua
dc.subject instrumental-performing preparation ua
dc.subject musical activity ua
dc.subject art ua
dc.subject.classification 378:78 ua
dc.title Розвиток інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу