ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кіндрась, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-19T12:02:53Z | |
dc.date.available | 2019-03-19T12:02:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кіндрась, І. В. Оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти / І. В. Кіндрась // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 117-121. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23691 | |
dc.description.abstract | У пропонованій науковій розвідці здійснено спробу дослідження аспектів перевірки та оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти. Зокрема, визначено критерії та шкалу оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення, виділено рівні оволодіння вміннями усного турецького монологічного мовлення та запропоновано вимоги до оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти. Для перевірки рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення пропонується використовувати такі критерії: тематичність, розгорнутість, цілеспрямованість, організованість, довільність, послідовність і логічність. Для оцінювання вмінь усного турецького монологічного мовлення за цими критеріями запропоновано вимоги та 50-ти бальну шкалу оцінювання. | ua |
dc.description.abstract | В предлагаемой научной разведке предпринята попытка исследования аспектов проверки и оценки уровня сформированности умений устной турецкой монологической речи соискателей высшего образования. В частности, определены критерии и шкала оценивания уровня сформированности умений устной турецкой монологической речи, выделены уровни овладения умениями устной турецкой монологической речью, предложены требования к оцениванию уровня сформированности умений устной турецкой монологической речи соискателей высшего образования. Для проверки уровня сформированности умений устной турецкой монологической речи предлагается использовать следующие критерии: тематичность, развернутость, целеустремленность, организованность, произвольность, последовательность и логичность. Для оценки умений устной турецкой монологической речи согласно этим критериям предложены требования и 50-ти балльная шкала оценивания. | ua |
dc.description.abstract | The proposed scientific research attempted to study the aspects of control and evaluation the level of students’ skills of producing oral Turkish monological statements. In particular, the criteria and scale of evaluation of the level of students’ skills of producing oral Turkish monological statements were described, the levels of formed skills of oral Turkish monologue speech were proposed, and the requirements for assessing the level of formation of the student’ abilities of producing oral Turkish monological statements were determined. In order to control the level of students’ skills of producing oral Turkish monological statement, it is proposed to use the following criteria: correspondence with the subject, completeness, purposefulness, organization, arbitrariness, consistency and logic. In order to evaluate the content of the oral Turkish monological statements according to these criteria the 50-point scale of the evaluation are proposed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | турецька мова | ua |
dc.subject | монологічне мовлення | ua |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | ua |
dc.subject | критерії оцінювання | ua |
dc.subject | шкала оцінювання | ua |
dc.subject | вимоги до оцінювання | ua |
dc.subject | турецкий язык | ua |
dc.subject | монологическая речь | ua |
dc.subject | соискатели высшего образования | ua |
dc.subject | критерии оценивания | ua |
dc.subject | шкала оценивания | ua |
dc.subject | требования к оцениванию | ua |
dc.subject | Turkish language | ua |
dc.subject | monological statements | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | assessment criteria | ua |
dc.subject | scale of assessment | ua |
dc.subject | requirements for evaluation | ua |
dc.subject.classification | 811.512.161:378.147 | ua |
dc.title | Оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти | ua |
dc.type | Article | ua |