ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лобанчук, Олена Анатоліївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-03-19T10:37:30Z | |
dc.date.available | 2019-03-19T10:37:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Лобанчук, О. А. Інтегрована художня діяльність як основа моделі мовленнєвого культури особистості / О. А. Лобанчук // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ВІР УАН, 2013. - Вип. 69 (2). - С. 486-490. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23682 | |
dc.description.abstract | Досліджено мотиваційні, змістові, операційні складники формування морфологічної компетентності особистості, які ґрунтуються на послідовному використанні системних мовних і мовленнєвих зв’язків, що є передумовою для самопізнання і саморозвитку, осягнення ідеалів добра, краси, істини, де мистецтво слова постає вагомим засобом формування естетичної культури. | ua |
dc.description.abstract | Исследовано мотивационные, содержательные, операционные составляющие формирования морфологической компетентности личности, основанные на последовательном использовании системных языковых и речевых связей, что является предпосылкой для самопознания и саморазвития, постижения идеалов добра, красоты, истины, где искусство слова становится важным средством формирования эстетической культуры. | ua |
dc.description.abstract | The article explores the motivation, content, components forming the morphological competence of the individual, based on the sequential use the system language and speech communication, thereby creating the possibility of mastering the generalized methods of cognitive and speech activity as an important precondition for life, self–knowledge and self–development, comprehension of the ideals of good , beauty, truth, where the art of words appears a valuable tool to aesthetic personality development, the formation of linguistic and aesthetic culture. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ВІР УАН | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | естетичний розвиток особистості | ua |
dc.subject | естетична культура | ua |
dc.subject | види мистецтв | ua |
dc.subject | види художньої діяльності | ua |
dc.subject | засоби розвитку мовлення | ua |
dc.subject | проектна діяльність | ua |
dc.subject | компетенція | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | эстетическое развитие личности | ua |
dc.subject | эстетическая культура | ua |
dc.subject | виды искусств | ua |
dc.subject | виды художественной деятельности | ua |
dc.subject | средства развития речи | ua |
dc.subject | компетенция | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | aesthetic personality development | ua |
dc.subject | aesthetic culture | ua |
dc.subject | arts | ua |
dc.subject | kinds of artistic activities | ua |
dc.subject | means of broadcasting | ua |
dc.subject | design | ua |
dc.subject | expertise | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject.classification | 37.016:81–028.31.000.7.01 | ua |
dc.title | Інтегрована художня діяльність як основа моделі мовленнєвого культури особистості | ua |
dc.title.alternative | Интегрированная художественная деятельность как основа модели речевой культуры личности | ua |
dc.title.alternative | Integrated artistic activity as a basis for models of speech development of personality | ua |
dc.type | Article | ua |