Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Шляхи підвищення мотивації під час лекцій як умова організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів дошкільної ланки освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Зозуля, О. В.
dc.date.accessioned 2019-03-18T08:56:49Z
dc.date.available 2019-03-18T08:56:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зозуля, О. В. Шляхи підвищення мотивації під час лекцій як умова організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів дошкільної ланки освіти / О. В. Зозуля // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 88-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23654
dc.description.abstract У статті порушується проблема необхідності мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів дошкільної ланки освіти в закладі вищої освіти, розкриваються деякі шляхи мотивації їх професійно-спрямованої навчально-пізнавальної діяльності під час лекцій (лекції-презентації, лекції-візуалізаці, лекції з елементами дискусії). Наголошується на цілеспрямованому використанні методів, прийомів і засобів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, які створюють сприятливі умови для розвитку навчально-пізнавального інтересу, формування мотивів і мотивації навчання. Зроблено аналіз педагогічних ідей науковців, присвячених вивченню шляхів підвищення мотивації під час лекцій у педагогічній науці і практиці освіти. ua
dc.description.abstract В статье поднимается проблема необходимости мотивации учебно-познавательной деятельности будущих воспитателей дошкольного звена образования в учреждении высшего образования, раскрываются некоторые пути мотивации их профессионально-направленной учебно-познавательной деятельности во время лекций (лекции-презентации, лекции-визуализации, лекции с элементами дискуссии). Отмечается целенаправленное использование методов, приемов и средств активизации учебно-познавательной деятельности студентов, которые создают благоприятные условия для развития учебно-познавательного интереса, формирования мотивов и мотивации учения. Проанализированы педагогические идеи ученых, посвященных изучению путей повышения мотивации во время лекций в педагогической науке и практике образования. ua
dc.description.abstract The article raises the problem of necessity of motivating learning and cognitive activity of the future preschool education teachers in the institution of higher education; it reveals some ways of motivating their professionally directed learning and cognitive activity during lectures (lectures with presentations, lectures-visualizations, lectures with elements of discussion). The direct use of methods, means of activating students’ learning and cognitive activity which creates favorable conditions for the development of learning and cognitive interest, the formation of motives and motivation for teaching is noted. Pedagogical ideas of scientists devoted to studying ways of increasing motivation during lectures in pedagogical science and educational practice are analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject лекція ua
dc.subject лекція-візуалізація ua
dc.subject лекція-презентація ua
dc.subject лекція з елементами дискусії ua
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність ua
dc.subject майбутні фахівці дошкільної ланки освіти ua
dc.subject активізація ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject засоби навчання ua
dc.subject лекция ua
dc.subject лекция-визуализация ua
dc.subject лекция-презентация ua
dc.subject лекция с элементами дискуссии ua
dc.subject учебно-познавательная деятельность ua
dc.subject будущие специалисты дошкольного звена образования ua
dc.subject активизация ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject методы обучения ua
dc.subject средства обучения ua
dc.subject lecture ua
dc.subject lecture-visualization ua
dc.subject lecture with presentation ua
dc.subject lecture with elements of discussion ua
dc.subject learning and cognitive activity ua
dc.subject future preschool education teachers ua
dc.subject activation ua
dc.subject motivation ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject teaching means ua
dc.subject.classification 378.147.091.32:005.6 ua
dc.title Шляхи підвищення мотивації під час лекцій як умова організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів дошкільної ланки освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics