У зв’язку з модернізацією національної системи освіти постають нові вимоги до якості педагогічних кадрів та їх неперервного зростання упродовж перебігу кар’єри, що детермінує переформатування змісту післядипломної педагогічної освіти відповідно до вимог постійно змінного суспільства на основі концепції освіти протягом життя (Lifelong Learning) та компетентнісного підходу. У статті висвітлено зміст та результати дисертаційного дослідження з проблеми розвитку професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти. Представлено теоретично обґрунтовану авторську модель розвитку професійної компетентності означеного працівника та узагальнені дані, отримані в контексті проведення констатувального та формувального етапів експерименту, який полягав у перевірці її ефективності, відповідно розробленої методики впровадження. Аналіз, узагальнення та співставлення отриманих даних доводить позитивну динаміку якісних та кількісних змін у структурних компонентах професійної компетентності респондентів експериментальних груп.
В связи с модернизацией национальной системы образования появились новые требования к качеству педагогических кадров и их непрерывного развития в течении карьеры, что детерминирует переформатирование содержания последипломного педагогического образования в соответствии с требованиями постоянно меняющегося общества на основе концепции образования в течение жизни (Lifelong Learning) и компетентностного подхода.
В статье освещены содержание и результаты исследования проблемы развития профессиональной компетентности педагога-организатора в условиях последипломного образования. Представлено теоретически обоснованная авторская модель развития профессиональной компетентности указанного работника и обобщенные данные, полученные в контексте проведения констатирующего и формирующего этапов эксперимента, который заключались в проверке ее эффективности, согласно разработанной методике внедрения. Анализ, обобщение и сопоставление полученных данных показывает положительную динамику качественных и количественных изменений в структурных компонентах профессиональной компетентности респондентов экспериментальных групп.
With the modernization of the national education system, new requirements are created for in credsing the quality of teaching staff and their continuous improvement during the course of the career, which determines the reformatting of the content of postgraduate pedagogical education according to the requirements of a constantly changing society based on the concept of lifelong learning (Lifelong Learning) and competent approach. The content and results of the dissertation research on the problem of development of professional competence of the pedagoger –organizatr during the postgraduate education are highlighted in the article. The theoretically substantiated author's model of development of professional competence of the educator is presented. Data obtained in the context of conducting the confirmatory and forming stages of the experiment, is generalized. The experiment was to verify the effectiveness, of author’s model in accordance with the developed methodology of implementation. Analysis, compilation and comparison of the obtained data proves the positive dynamics of qualitative and quantitative changes in the structural components of professional competence of respondents of experimental groups.