Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання практико-орієнтованих задач із фізики у старших класах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косогов, І. Г.
dc.date.accessioned 2019-03-12T14:18:49Z
dc.date.available 2019-03-12T14:18:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Косогов, І. Г. Методика використання практико-орієнтованих задач із фізики у старших класах / І. Г. Косогов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 220-224. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23593
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування практико-орієнтованих знань із фізики у процесі розв’язання задач. У статті визначено та проаналізовано функції фізичних задач із практичним змістом у навчанні учнів старшої школи. Виявлено та розглянуто дидактичні цілі в контексті використання задач із практичним змістом. Обґрунтовується залежність рівня вмінь учнів застосовувати теоретичні знання з фізики у повсякденному житті від умінь розв’язувати фізичні задачі з практичним змістом. Розробка та використання в навчальному процесі системи задач із практичним змістом дає можливість частково вирішити проблему розвитку інтересу учнів до фізико-технічних знань, формування навичок їх застосування у житті. Наведено приклади використання задач із практичним змістом на уроках фізики, спрямованих на формування навичок застосовувати знання з фізики у побуті, поясненні природних явищ. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the formation of practical-oriented knowledge in physics in the process of solving problems. The functions of physics problems with practical content are determined and analyzed in the article. Didactic goals in the context of using problems with practical content are identified and considered. The author substantiates the dependence of the level of students’ abilities to apply theoretical knowledge in physics in practical activity from the ability to solve physical problems with practical content. The development and use the system of problems with practical content in the educational process, makes it possible to partially solve the problem of developing students’ interest in physical and technical knowledge, the formation of skills in their application at practical activities. Examples of using problems with practical content in physics lessons, aimed at developing skills to apply knowledge in physics at practical activities, everyday life, and explaining natural phenomena are offered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізика ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject практико-орієнтований підхід ua
dc.subject фізичні задачі ua
dc.subject старша школа ua
dc.subject physics ua
dc.subject educational process ua
dc.subject physical tasks ua
dc.subject high school ua
dc.subject.classification 372.853 ua
dc.title Методика використання практико-орієнтованих задач із фізики у старших класах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу