Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До проблеми підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва до роботи з інструментальними аматорськими колективами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зуб, Г. В.
dc.date.accessioned 2019-03-11T13:22:40Z
dc.date.available 2019-03-11T13:22:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зуб, Г. В. До проблеми підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва до роботи з інструментальними аматорськими колективами / Г. В. Зуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 187-191. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23563
dc.description.abstract У статті представлено аналіз підходів до визначення сутності ансамблевого й оркестрового виконавства для підготовки фахівців музичного мистецтва до роботи з інструментальними аматорськими колективами. Визначено, що колективне виконання поєднує керівник як носій особистісної інтерпретаційної версії музичного твору. Ансамблеве та оркестрове виконавство належать до різних видів – ансамблевого та колективного; кожен із них має свої відмінні та характерні риси. Основною відмінністю оркестру від ансамблю є те, що в оркестрі музиканти поєднуються у групи, які грають в унісон. Проаналізовано наявні класифікації аматорських інструментальних колективів. Доведено, що особливості аматорських інструментальних колективів найбільш доцільно виявляти, зіставляючи їх із професійними. Головною відмінністю колективів є особливість цілей і завдань, які вони вирішують; особливою відзнакою аматорського інструментального колективу є те, що носієм мети є не тільки керівник, а й учасники. ua
dc.description.abstract The article presents analysis of approaches to determining the essential of ensemble and orchestral performance for training future specialists of musical art to work with instrumental amateur collectives. It is determined that the collective performance is united by the figure of leader who is the bearer of personal interpretation version of the musical work; ensemble and orchestral performance belong to different types of performance – ensemble and collective; each species has its own distinctive and characteristic features; the main difference between orchestra and ensemble is that in the orchestra musicians are united in groups that play as one man. The existing classifications of amateur instrumental groups are analyzed. It is proved that the peculiarities of amateur instrumental collectives are most expedient for detect, comparing them with professional ones; the main difference is the features of the goals and objectives that they decide; a special difference between the amateur instrumental group and the professional is that the goal bearer is not only the leader, but also the participants. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фахівці музичного мистецтва ua
dc.subject ансамблеве та колективне музикування ua
dc.subject класифікація ua
dc.subject specialists of musical art ua
dc.subject instrumental amateur groups ua
dc.subject ensemble and collective music making ua
dc.subject classification ua
dc.subject.classification 378.147:78 ua
dc.title До проблеми підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва до роботи з інструментальними аматорськими колективами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу