Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінка рівня навчально-пізнавальної активності учнів у процесі вивчення різних розділів курсу фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зикова, К. М.
dc.contributor.author Шишкін, Г. О.
dc.date.accessioned 2019-03-11T11:06:24Z
dc.date.available 2019-03-11T11:06:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зикова, К. М. Оцінка рівня навчально-пізнавальної активності учнів у процесі вивчення різних розділів курсу фізики / К. М. Зикова, Г. О. Шишкін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 174-177. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23554
dc.description.abstract Стаття присвячена пошуку шляхів вдосконалення методики навчання фізики учнів старших класів та з’ясуванню причин низької навчально-пізнавальної активності. У статті наводиться аналіз проведеного авторами дослідження рівня інтересу учнів до вивчення різних розділів шкільного курсу фізики. Дослідження проводилося шляхом анкетного опитування учнів старших класів і дозволило визначити причини низької активності учнів у процесі вивчення певних розділів курсу фізики, оцінити рівень складності засвоєння навчального матеріалу кожного з них. Дослідження дозволяє ввести відповідні корективи у планування та організацію навчального процесу, вибір форм і методів навчання фізики учнів старших класів. Також наводяться результати самооцінки учнів рівня їх інтересу до вивчення таких предметів, як фізика, математика, біологія та хімія. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the search of ways to improve the methods of teaching physics to high school students and to de- termine the causes of low educational and cognitive activity. The article analyzes the conducted by authors research of students interest level in studying the various sections in the physics school course. The study was conducted through a questionnaire survey of students in the upper grades. The analysis of the research has made it possible to determine the reasons for the low ac- tivity of students in studying certain sections of the physics course and to assess the level of complexity in the learning of each of them. The study makes it possible to make appropriate adjustments in the planning and organization of the educational process, the choice of forms and methods of teaching physics to students in the upper grades. Also, the results of students' self-assessment are shown by the level of their interest in studying subjects such as physics, mathematics, biology and chemistry. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання фізики ua
dc.subject навчально-пізнавальна активність ua
dc.subject пізнавальний інтерес ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject teaching physics ua
dc.subject educational and cognitive activity ua
dc.subject cognitive interest ua
dc.subject educational process ua
dc.subject.classification 373.091.279.7-057.874:53 ua
dc.title Оцінка рівня навчально-пізнавальної активності учнів у процесі вивчення різних розділів курсу фізики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу