Розглянуто організацію навчального процесу в системі підвищення кваліфікації вчителів у
США, зосереджено увагу на використанні найсучасніших форм навчання: програми підтримки
вчителів-початківців, програми підготовки менторів, керівників шкіл, програми підготовки
вчителів-магістрів, семінари, конференції та інших форм професійного розвитку, а також
найновіших методах навчання з використанням інформаційних технологій:он-лайн лекції, он-лайн
презентації уроків, он-лайн дискусії, аудіо доповіді, самостійна робота з освітніми Wеb-сайтами
тощо, спрямованих на модернізацію освіти, диференціацію та індивідуалізацію навчання.
We consider the organization of educational process in the system of teacher training in the United
States.The emphasis is on the use of modern forms of education: programs to support teachers beginners
training, program for mentors, heads of schools, training programs for teachers, masters, seminars,
conferences and other forms of professional development, as well as the latest methods of learning using
information technology, online lectures, online presentations lessons, online discussions, audio reports,
independent work with educational Web sites, etc., aimed at upgrading education, differentiation and
individualization of learning.