ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тесленков, О. Ю.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-03-11T10:41:04Z | |
dc.date.available | 2019-03-11T10:41:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Тесленков, О. Ю. Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 212-219. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23546 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність поняття “умова”, “педагогічна умова”. Визначено та розкрито педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: усвідомлення значущості професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання; занурення студентів у синергетичне середовище навчально-виховного процесу вищого навчального закладу; самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців в контексті професійної самоорганізації. Автором зазначено, що професійна самоорганізація майбутніх учителів фізичного виховання представляє собою інтегрально- динамічне утворення, що спрямоване на активне самостворення себе як педагога і втілено в усвідомленні значущості мотивації поведінки, накопиченні професійних знань, сформованості вмінь та навичок з самоорганізації, самовдосконалення та саморозвитку особистісних якостей, успішному плануванні, контролюванні і коригуванні самостійної навчальної діяльності і реалізовано в упорядкованості професійного зростання. | ua |
dc.description.abstract | Essence of concept “condition”, “pedagogical condition, is analysed in the article”. Certain and exposed pedagogical terms of forming of professional self-organization of future teachers of physical education, namely: awareness of meaningfulness of professional self-organization of future teachers of physical education; immersion of students in the sinergistical environment of educational process of higher educational establishment; self-perfection is professional meaningful qualities of future specialists in the context of professional self-organization. It is marked an author, that professional self-organization of future teachers of physical education is integral-dynamic education, which is directed on active self creation itself as a teacher and incarnate in the awareness of meaningfulness of motivation of conduct, accumulation of professional knowledges, formed of abilities and skills from self-organization, selfperfection and self-organization of personality qualities, successful planning, controlling and correction of independent educational activity and realized in efficiency of professional growth. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | професійна самоорганізація | ua |
dc.subject | синергетичні принципи | ua |
dc.subject | майбутні учителі фізичного виховання | ua |
dc.subject | pedagogical terms | ua |
dc.subject | professional self-organization | ua |
dc.subject | sinergistical principles | ua |
dc.subject | future teachers of physical education | ua |
dc.subject.classification | 378.+37.037.+796.071.4-0.27.561 | ua |
dc.title | Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання | ua |
dc.type | Article | ua |