Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток загальних здібностей учнів початкової школи засобами сучасних комп’ютерних ігрових психотехнологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середюк, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-03-11T10:26:16Z
dc.date.available 2019-03-11T10:26:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Середюк, Т. В. Розвиток загальних здібностей учнів початкової школи засобами сучасних комп’ютерних ігрових психотехнологій / Т. В. Середюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 185-192. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23542
dc.description.abstract У статті представлено аналіз дослідження проблеми ранньої психодіагностики, розвитку, психологічного супроводу загальних здібностей дітей молодшого віку як перспектива розвитку творчої особистості. Розглядається питання психологічної структури, динаміки і розвитку пізнавальної активності, наводяться дані, які свідчать про значне її зростання у дітей молодшого шкільного віку в умовах ігрового спілкування. Характеризуються ігрові психотехнології і техніки (в тому числі і комп’ютерні), яким надають ряд дослідників переважне й провідне значення в сучасних умовах інтенсивного науково-технічного прогресу для опанування дітьми новими інформаційними технологіями. Також у статті представлено дослідження, у яких висловлюється сумнів щодо ефективності гри як головного засобу, що забезпечує засвоєння запропонованого пізнавального матеріалу. Так, у статті вказується на залежність пізнавальної спрямованості дітей молодшого віку від форми проведення занять, і особливо, від співвідношення в них ігрових і навчальних компонентів. Характеризуються комп’ютер який являє собою одну з найкращих іграшок для дитини і для дорослого на сьогоднішній день, оскільки є унікальним посередником між реальним світом і внутрішнім світом дитини, надає можливість створювати будь-які ситуації реального або навіть фантастичного всесвіту, що безумовно сприяє пізнавальному розвитку дитини, розвитку її загальних здібностей. ua
dc.description.abstract The paper illustrates the analysis of the problem of early psychological diagnostics, development, psychological support of general abilities of young children as the prospect for development of an individual. The issue of psychological structure, dynamics and cognitive activity is shown, as well as data that indicates its substantial increase among primary school pupils in conditions of game communication. Games psycho technologies and techniques are characterized (including computer ones). Such techniques are preferred by a number of researchers in modern conditions of intensive scientific and technical progress for mastering of new information technologies by children. The paper presents a study expressing doubts about the effectiveness of the game as the main tool that provides cognitive assimilation of the proposed material. Thus, the article highlights the dependence of young children cognitive orientation on the form of learning, and in particular, the correlation of these games and educational components in the process of learning. A computer, which is one of the best toys for child and for adult, is characterized due to the fact that it’s a unique mediator between the real world and the inner world of the child, it makes it possible to create any real situations or even sci-fi universe, it certainly contributes to the cognitive development of the child, development of his general abilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здібності ua
dc.subject пізнавальні здібності ua
dc.subject загальні здібності ua
dc.subject загальна нучуваність ua
dc.subject когнітивний розвиток ua
dc.subject когнітивні стилі ua
dc.subject креативність ua
dc.subject коефіцієнт інтелектуальності (КІ) ua
dc.subject ігрові психотехніки ua
dc.subject skills ua
dc.subject cognitive abilities ua
dc.subject general abilities ua
dc.subject general educability ua
dc.subject cognitive development ua
dc.subject cognitive styles ua
dc.subject creativity ua
dc.subject intelligence quotient (IQ) ua
dc.subject games psycho-techniques ua
dc.subject.classification 373.3:[159.98:004] ua
dc.title Розвиток загальних здібностей учнів початкової школи засобами сучасних комп’ютерних ігрових психотехнологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу