Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості форм і методів навчально-виховної роботи підготовки майбутніх учителів математики в педагогічних закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хить, Р. Г.
dc.date.accessioned 2019-03-07T13:14:51Z
dc.date.available 2019-03-07T13:14:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хить, Р. Г. Особливості форм і методів навчально-виховної роботи підготовки майбутніх учителів математики в педагогічних закладах вищої освіти / Р. Г. Хить // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 232-237. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23536
dc.description.abstract Стаття є дослідженням інноваційних форм і методів підготовки майбутніх учителів математики, в ній вказано на особливості компетентністного підходу під час формування теоретичних і практичних знань. Формування професійних компетентностей майбутніх викладачів математики має відбуватися за загальними та фаховими напрямами. Загальні компетентності мають універсальний характер без належності до предметної галузі. А фахові компетентності визначають профіль підготовки та кваліфікацію випускника й роблять підготовку майбутнього викладача професійно-орієнтованою. Цей зміст компетентностей передбачає формування вже у стінах вищого навчального закладу творчої особистості майбутнього викладача математики, оскільки це розглядається як педагогічна категорія загальної технологічної культури фахівця вищої школи. ua
dc.description.abstract Статья является исследованием инновационных форм и методов подготовки будущих учителей математики, в ней указано на особенности компетентностного подхода при формировании теоретических и практических знаний. Формирование профессиональных компетентностей будущих преподавателей математики должно происходить по следующим направлениям: общим и профессиональным. Общие компетентности имеют универсальный характер без принадлежности к предметной области. А профессиональные компетентности определяют профиль подготовки и квалификацию выпускника и делают подготовку будущего преподавателя профессионально-ориентированной. Это содержание компетенций предусматривает формирование уже в стенах высшего учебного заведения личности будущего преподавателя математики, поскольку рассматривается как педагогическая категория общей технологической культуры специалиста высшей школы. ua
dc.description.abstract The article is a study of innovative forms and methods of training future teachers of mathematics, peculiarities of the competence approach in the formation of theoretical and practical knowledge are indicated. The formation of professional competences of future teachers of mathematics should take place in the following directions: general and professional. General competences have universal nature without regard to the subject area. Professional competence determines the type of training and qualification of a graduate and makes the training of a future teacher professionally oriented. This content of competences involves the formation of creative personality of a future teacher of mathematics in the higher educational institution, since it is considered as a pedagogical category of the general technological culture of a specialist of higher education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject форми та методи навчання ua
dc.subject особистістно-орієнтоване навчання ua
dc.subject математика ua
dc.subject інновації ua
dc.subject вчителі математики ua
dc.subject вища педагогічна освіта ua
dc.subject підготовка майбутніх вчителів ua
dc.subject педагогічні заклади вищої освіти ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject формы и методы обучения ua
dc.subject личностно-ориентированное обучение ua
dc.subject инновации ua
dc.subject учителя математики ua
dc.subject высшее педагогическое образование ua
dc.subject подготовка будущих учителей ua
dc.subject педагогические высшие учебные заведения ua
dc.subject competence ua
dc.subject forms and methods of training ua
dc.subject person-oriented learning ua
dc.subject mathematics ua
dc.subject innovations ua
dc.subject teachers of mathematics ua
dc.subject higher pedagogical education ua
dc.subject training of future teachers ua
dc.subject pedagogical institutions of higher education ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Особливості форм і методів навчально-виховної роботи підготовки майбутніх учителів математики в педагогічних закладах вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу