У статті порушено проблему активізації міжнародної академічної мобільності майбутніх фахівців із прикладної механіки та її вплив на підготовку конкурентоспроможного фахівця. Уточнено поняття "міжнародна академічна мобільність" та визначено можливості, які надає майбутнім фахівцям участь у програмах міжнародної академічної мобільності. Проаналізовано поняття "готовність до діяльності", що є умовою успішного виконання діяльності та "готовність майбутніх фахівців із прикладної механіки до міжнародної академічної мобільності" як системи зі складною багатокомпонентною структурою, що відображає сформованість мотиваційної, когнітивної, діяльнісної, комунікативної, орієнтаційної, оціночної, результативної, емоційно-вольової характеристик у процесі професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі. Визначено характеристики та компоненти готовності майбутніх фахівців із прикладної механіки до міжнародної академічної мобільності відповідно до специфіки їхньої професійної підготовки.
В статье затронута проблема активизации международной академической мобильности будущих специалистов по прикладной механике и ее влияние на подготовку конкурентоспособного специалиста. Уточнено понятие "международная академическая мобильность" и определены возможности, которые предоставляет будущим специалистам участие в программах международной академической мобильности. Проанализированы понятия "готовность к деятельности", что является условием успешного выполнения деятельности, и "готовность будущих специалистов по прикладной механике международной академической мобильности" как системы со сложной многокомпонентной структурой, которая отражает сформированность мотивационной, когнитивной, деятельностной, коммуникативной, ориентационной, оценочной, результативной, эмоционально-волевой характеристик в процессе профессиональной подготовки в высшем техническом учебном заведении. Определены характеристики и компоненты готовности будущих специалистов по прикладной механике к международной академической мобильности в соответствии со спецификой их профессиональной подготовки.
The article touches upon the problem of activation of international academic mobility of future specialists in applied me‑ chanics and its influence on training of a competitive specialist. The notion of "international academic mobility" is specified and the opportunities that are provided by participation in international academic mobility programs of future specialists are defined. The concept of "readiness for activity", which is a condition for successful performance of activities and "readiness of future specialists in applied mechanics for international academic mobility" as a system with a complex multicomponent structure that reflects the formation of motivational, cognitive, activity-based, communicative, orientational, evaluative, resultative, emotional and willing characteristics in the process of vocational training at higher technical educational institution are analyzed. The characteristics and components of readiness of future specialists in applied mechanics for international academic mobility in accordance with the specifics of their vocational training are determined.