Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діалогові технології та корекція читацької діяльності розумово відсталих учнів на уроках літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.date.accessioned 2019-03-07T12:45:25Z
dc.date.available 2019-03-07T12:45:25Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Діалогові технології та корекція читацької діяльності розумово відсталих учнів на уроках літератури / Н. П. Кравець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 108-115. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23519
dc.description.abstract У статті розглянуто питання корекції читацької діяльності розумово відсталих учнів шляхом застосування діалогових технологій навчання. Здійснено аналіз загальної та спеціальної літератури з досліджуваної проблеми та доведено доцільність застосування діалогових технологій навчання на уроках літератури в роботі з розумово відсталими учнями з метою корекції притаманних їм порушень мислення, уяви, сприймання, уваги, діалогічного і монологічного мовлення, читацьких умінь, насамперед умінь сприймати, усвідомлювати й адекватно інтерпретувати сприйняту інформацію. Виділено загальні й специфічні форми діалогового навчання. Проведене діалогове навчання опиралося на корекційно-розвитковий і комунікативно- діяльнісний підходи, що відповідає основним принципам корекцйного навчання розумово відсталих учнів. Обґрунтовано необхідність застосування діалогових завдань на уроках літератури з метою корекції читацьких умінь у розумово відсталих учнів. Визначено види й форми діалогових завдань, доступних опануванню розумово відсталими школярами. Намічено подальшу роботу із застосування діалогових технологій навчання з метою корекції читацької діяльності розумово відсталих учнів. ua
dc.description.abstract The article considers the problem of learning the literature on mentally retarded pupils from the point of view of application of interactive technologies to correct the inherent disciples of impaired mental and physical development that negatively affects the understanding and interpretation of the information received in the process of working with art and scientific-cognitive literature works. The analysis of general and special literature on the problem are under consideration. It is noted that the literature lessons using interactive training provide adequate perception and understanding of mentally retarded students read the essence of the work and its adequate interpretation. The necessity of using the interactive learning of all types of lessons, the types and forms of interactive study, acquisition of mentally retarded pupils most effectively contribute to the correction of the inherent intellectual disabilities. It is defined the conditions, principles, methods of application of interactive technologies and the attitude of students to reading literature. It is proved that interactive learning provides the formation and correction of the reader’s activity of mentally retarded pupils under condition of observance of the principles of correctional and educational, communicative and activity approaches in teaching that meets the basic principles of correctional training of the mentally retarded pupils. The experimental data obtained in the process of determining the index of satisfaction of learners from the lessons of literature confirmed the feasibility of application dialog. The main trends towards improvement of the library activities of the students by attracting them to the reading of modern fiction and non-informative literature and application of dialogue are learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject корекція ua
dc.subject діалогове навчання ua
dc.subject урок літератури ua
dc.subject художня і науково-пізнавальна література ua
dc.subject читацькі уміння ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.subject correction ua
dc.subject interactive learning ua
dc.subject dialogue ua
dc.subject lesson of literature ua
dc.subject art and scientific-cognitive literature ua
dc.subject the reader’s activities ua
dc.subject.classification 376-056.36.016:82 ua
dc.title Діалогові технології та корекція читацької діяльності розумово відсталих учнів на уроках літератури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу