Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томашівська, М. М.
dc.date.accessioned 2019-03-07T09:48:04Z
dc.date.available 2019-03-07T09:48:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Томашівська, М. М. Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів музики / М. М. Томашівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 219-222. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23512
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти застосування компетентнісного підходу в системі професійної освіти майбутніх учителів музики. Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі орієнтована на підготовку до професійної діяльності кваліфікованого фахівця, особистості креативної, з гнучким та критичним мисленням, здатної до неперервної самоосвіти та саморозвитку. Автор досліджує умови та механізм формування професійно-педагогічних компетенцій майбутніх учителів музики, з’ясовує суть та структуру професійно-педагогічних компетенцій майбутніх учителів як систему їхніх професійних функцій, що ґрунтується на знаннях, досвіді, цінностях, набутих у процесі навчання. У статті проаналізовано основні концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті, які становлять основу нашого дослідження. ua
dc.description.abstract Статья рассматривает теоретико-методологические аспекты применения компетентностного подхода в системе профессионального образования будущих учителей музыки. Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе ориентирована на подготовку квалифицированного специалиста, личности креативной, с гибким, критическим мышлением, способной к непрерывному самообразованию и саморазвитию. Автор анализирует условия и механизмы формирования профессионально-педагогических компетенций будущих учителей музыки, рассматривает суть и структуру профессионально-педагогических компетенций будущих учителей как систему их профессиональных функций, которые базируются на знаниях, опыте, ценностях, приобретенных в процессе обучения. В статье анализируются основные концептуальные условия компетентносного подхода в современном образовании, которые составляют основу нашего исследования. ua
dc.description.abstract The article deals with theoretical and methodological aspects of the application of the competence approach in the system of vocational education of future music teachers. The implementation of the competence approach in the educational process is focused on the preparation for a professional activity of a qualified specialist, a creative person, with a flexible and critical thinking, capable of continuous self-education and self-development. The author examines the conditions and mechanism for the formation of vocational and pedagogical competences of future music teachers. Finds the essence and structure of vocational and pedagogical competences of future teachers as a system of their professional functions, based on knowledge, experience, values acquired during the learning process. The article analyzes the basic conceptual foundations of the competence approach in modern education, which form the basis of our research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject педагогічна діяльність ua
dc.subject учитель-фахівець ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject музыкальное искусство ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject педагогическая деятельность ua
dc.subject учитель-специалист ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject musical art ua
dc.subject future teacher of music ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject pedagogical activity ua
dc.subject teacher-specialist ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу