Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суворова, Я. В.
dc.date.accessioned 2019-03-06T11:46:57Z
dc.date.available 2019-03-06T11:46:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Суворова, Я. В. Структура та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії / Я. В. Суворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 194-198. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23473
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі визначення структури і змісту професійної компетентності фахівців з фізичної терапії. У статті розглянуто поняття "фізична терапія (фізіотерапія)" та "фізична реабілітація" з позицій міжнародної та вітчизняної науки і практики, визначено особливості їх тлумачення. Проаналізовано міжнародний досвід підготовки фахівців з фізичної терапії. Виокремлено і розглянуто професійні функції фахівця з фізичної терапії. Конкретизовано види діяльності даного фахівця; розкрито особливості клінічного і позаклінічного напрямів професійної діяльності фізичного терапевта. Розглянуто зміст загальних та професійних компетентностей фахівців з фізичної терапії. На підставі узагальнення програмних результатів навчання, в структурі професійної компетентності фахівця з фізичної терапії виділено компетентності: науково-методичні, особистісні, медико-біологічні, реабілітаційні та терапевтичні, психолого-педагогічні. Виокремлено групи професійно важливих якостей фізичного терапевта (моральні, комунікативні, когнітивні, емоційно-вольові та ін.), які сприяють ефективному здійсненню професійної діяльності. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме определения структуры и содержания профессиональной компетентности специалистов по физической терапии. В статье рассмотрено понятие "физическая терапия (физиотерапия)" и "физическая реабилитация" с позиций международной и отечественной науки и практики, определены особенности их толкования. Проанализирован международный опыт подготовки специалистов по физической терапии. Выделены и рассмотрены профессиональные функции специалиста по физической терапии. Конкретизированы виды деятельности данного специалиста; раскрыты особенности клинического и внеклинического направлений профессиональной деятельности физического терапевта. Рассмотрено содержание общих и профессиональных компетенций специалистов по физической терапии. На основании обобщения программных результатов обучения, в структуре профессиональной компетентности специалиста по физической терапии выделены компетентности: научно-методические, личностные, медико-биологические, реабилитационные и терапевтические, психолого-педагогические. Выделены группы профессионально важных качеств физического терапевта (нравственные, коммуникативные, когнитивные, эмоционально-волевые и др.), которые способствуют эффективному осуществлению профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of determining the structure and content of professional competence of specialists for physical therapy. The article deals with the concept of "physical therapy (physiotherapy)" and "physical rehabilitation" from the standpoint of international and domestic science and practice, and specifies the features of their interpretation. The international experience of training specialists for physical therapy was analyzing. The professional functions of a specialist in physical therapy were distinguished and examined. The types of activity of this specialist were specified: The features of clinical and non clinical directions of professional activity of the physical therapist were revealed. The content of general and professional competencies of specialists for physical therapy was considered. Based on the generalization of the program results of training, competence in the structure of the professional competence of a specialist for physical therapy is allocated: scientific and methodological, personal, medical and biological, rehabilitation and therapeutic, psychological and pedagogical. Groups of professionally important skills of the physical therapist (moral, communicative, cognitive, emotional, etc.), which promote effective realization of professional activity were allocated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject фізична терапія ua
dc.subject фізична реабілітація ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject професійні функції ua
dc.subject професійно важливі якості ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject физическая терапия ua
dc.subject физическая реабилитация ua
dc.subject знания ua
dc.subject умения ua
dc.subject профессиональные функции ua
dc.subject профессионально важные качества ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject physical therapy ua
dc.subject physical rehabilitation ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject professional functions ua
dc.subject professionally important skills ua
dc.subject.classification 37.015.2/615.825-057.4.001 ua
dc.title Структура та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу