Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Honcharova-Ilina, T. O.
dc.date.accessioned 2019-03-05T12:45:33Z
dc.date.available 2019-03-05T12:45:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Honcharova-Ilina, T. O. Transformative learning strategies in teaching adults foreign languages / T. O. Honcharova-Ilina // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 114-117. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23452
dc.description.abstract The article is devoted to the theory of transformative learning in regard to teaching adults foreign languages and within the framework of continuing education under modern conditions. It is stated that transformative learning theory considers the process of “perspective transformation” as having three dimensions: psychological (changes in understanding of the self), convictional (revision of belief systems), and behavioral (changes in lifestyle). Transformative learning refers to those learning experiences that cause a shift in an individual’s perspective. The main concepts and strategies of transformative learning are discussed; the notions of heutagogy and personalization are outlined. It was found that heutagogy is most commonly understood as the strategy of self-determined learning, while personalization in the context of transformative learning is seen as applying different approaches to different learners depending on their strengths and interests while achieving a common goal. The conditions of cognitive perspective transformation are described. The ways of fostering transformative learning, such as relationships, critical reflection, direct and active experience, discourse, and their possible implementation in teaching adults foreign languages are proposed including specific techniques and methods. The article considers the roles of educator, which is considered as a “delicate mediator”, and student as a socially active critical agent of the learning process and the essence of knowledge and its achievement from the point of view of transformative learning. It is argued that knowledge is in deep connections with social, cultural, historical and psychological context; the learners achieve a self-developing system and are engaged in social and intellectual interaction. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена теорії трансформаційного навчання щодо навчання дорослих іноземних мов у рамках безперервної освіти в сучасних умовах. Стверджується, що теорія трансформаційного навчання розглядає процес «перспективної трансформації» як такий, що має три виміри: психологічний (зміни в розумінні себе), сфери переконань (перегляд систем переконань) і поведінковий (зміни в способі життя). Трансформативне навчання належить до тих навчальних переживань, які викликають зрушення в перспективі особистості. Обговорюються основні концепції і стратегії трансформаційного навчання; викладені поняття хьютагогіки і персоналізації. Встановлено, що хьютагогіка найбільш часто розуміється як стратегія навчання, що самовизначається, тоді як персоналізація в контексті трансформаційного навчання розглядається як застосування різних підходів до різних учнів залежно від їхніх сильних сторін та інтересів у процесі досягнення спільної мети. Описано умови трансформації когнітивної перспективи. Пропонуються способи стимулювання трансформаційного навчання, як-от відносини, критична рефлексія, прямий і активний досвід, дискурс, та їх можлива реалізація в навчанні дорослих іноземним мовам, зокрема, конкретні методи. У статті розглядаються роль педагога, який визначається як «делікатний посередник», а учень описується як соціально активний критичний учасник навчального процесу, а також сутність знання і його досягнення з погляду трансформаційного навчання. Стверджується, що знання пов’язані із соціальним, культурним, історичним і психологічним контекстом; учні освоюють систему, що розвивається сама, і беруть участь у соціальній та інтелектуальній взаємодії. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject transformative learning ua
dc.subject heutagogy ua
dc.subject personalization ua
dc.subject teaching adults ua
dc.subject continuing education ua
dc.subject трансформаційне навчання ua
dc.subject хьютагогіка ua
dc.subject персоналізація ua
dc.subject навчання дорослих ua
dc.subject безперервна освіта ua
dc.subject.classification 374.81:159.92 ua
dc.title Transformative learning strategies in teaching adults foreign languages ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу