Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Структура творчого потенціалу керівника закладу професійно-технічної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Голя, Н. Г.
dc.date.accessioned 2019-03-05T10:09:25Z
dc.date.available 2019-03-05T10:09:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Голя, Н. Г. Структура творчого потенціалу керівника закладу професійно-технічної освіти / Н. Г. Голя // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 109-113. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23451
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні аспекти розвитку творчості керівників закладів професійно-технічної освіти. Акцентовано увагу на вдосконаленні управління закладом професійно-технічної освіти. Розкрито поняття «творчість», «творчий потенціал». Вивчено теоретичні аспекти проблеми формування творчого потенціалу керівників закладів професійно-технічної освіти. Зроблено аналіз концептуальних підходів до визначення поняття «творчий потенціал». Виокремлено й узагальнено підходи науковців до визначення структури та домінуючих ознак творчого потенціалу. Представлено систему критеріїв (особистісні та процесуальні), показників і рівнів сформованості творчо- го потенціалу керівників закладів професійно-технічної освіти. Охарактеризовано компоненти творчого потенціалу (особистісний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний, інтелектуальний). ua
dc.description.abstract The article deals with the theoretical aspects of the development of creativity of the heads of institutions of vocational education. The emphasis is on improving the management of the institution of vocational education. The concept of “creativity”, “creative potential” is revealed. The theoretical aspects of the problem of formation of creative potential of the heads of institutions of vocational education were studied. An analysis of conceptual approaches to the definition of “creative potential” is made. The approaches of scientists to the definition of structure and dominant signs of creative potential are singled out and summarized. The system of criteria (personal and procedural), indicators and levels of formation of creative potential of the heads of institutions of vocational education is presented. The components of creative potential (personal, value-motivational, activity, intellectual) are characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчість ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject творчі здібності ua
dc.subject творча діяльність ua
dc.subject управління ua
dc.subject керівник закладу професійно-технічної освіти ua
dc.subject creativity ua
dc.subject creative potential ua
dc.subject creative abilities ua
dc.subject management ua
dc.subject head of institution of vocational education ua
dc.subject.classification 37.07:005.32 ua
dc.title Структура творчого потенціалу керівника закладу професійно-технічної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics