Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномен вільного виховання в освітньому просторі вітчизняних дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головко, М. Б.
dc.contributor.author Головко, Б. С.
dc.date.accessioned 2019-03-05T10:08:26Z
dc.date.available 2019-03-05T10:08:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Головко, М. Б. Феномен вільного виховання в освітньому просторі вітчизняних дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ століття / М. Б. Головко, Б. С. Головко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 104-108. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23450
dc.description.abstract У статті розглядається проблема втілення ідей вільного виховання в практиці роботи дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Доведено, що його гуманістичний потенціал привертав увагу вітчизняних учених і практиків. Зазначено концептуальні засади цього педагогічного напряму, що не втратили своєї актуальності для сьогодення. Охарактеризовано оригінальний досвід запровадження ідей та принципів вільного виховання в практику роботи ав- торських дитячих садків досліджуваного періоду. Узагальнено результати запровадження ідей свободи та гуманізму в педагогічний процес дошкільних закладів. Визначено актуальні та дискусійні питання щодо оцінки та використання потенціалу вільного виховання в сучасному освітньому просторі. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of using the ideas of free education in the practice of preschool institutions at the end of the XIX – beginning of the XX century. It is proved that his humanistic potential attracted the attention of domestic scientists and practitioners. The conceptual foundations of this pedagogical direction, which have not lost their relevance for the present, are noted. The original experience of introducing ideas and principles of free education into practice of the author’s kindergartens of the studied period is described. The results of the introduction of ideas of freedom and humanism in the pedagogical process of preschool institutions are generalized. The actual and debatable questions concerning evaluation and introduction of the potential of free education in the modern educational space are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гуманістична педагогіка ua
dc.subject вільне виховання ua
dc.subject концептуальні засади вільного виховання ua
dc.subject принципи вільного виховання ua
dc.subject особистісно орієнтований підхід ua
dc.subject освітній простір ua
dc.subject дошкільний заклад ua
dc.subject humanist pedagogy ua
dc.subject free education ua
dc.subject conceptual foundations of free education ua
dc.subject principles of free education personality-oriented approach ua
dc.subject educational space ua
dc.subject nursery school ua
dc.subject.classification 37.013 (477) «18/19» ua
dc.title Феномен вільного виховання в освітньому просторі вітчизняних дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу