Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дідур, Н. А.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:53:21Z
dc.date.available 2019-03-04T14:53:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Дідур, Н. А. Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу / Н. А. Дідур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 75-80. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23443
dc.description.abstract У статті автор розкриває сутність поняття соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи, яка ґрунтується на знаннях, уміннях та досвіді, що набуваються у вищому навчальному закладі. Соціокультурна компетентність передбачає знаходження відповідної моделі поведінки у полікультурному світі, продуктивну взаємодію з представниками інших культур, а також сприяє розвитку атмосфери довіри. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence of the concept of socio-cultural competence of primary school teachers, based on knowledge, skills and experience gained in high school. The socio-cultural competence involves finding of appropriate behaviors in the multicultural world, productive interaction with other cultures and promotes confidence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель початкової школи ua
dc.subject соціокультурна компетентність ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject elementary school teacher ua
dc.subject socio-cultural competence ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:373.2]:316.61 ua
dc.title Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу