Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Апробація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гарачук, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:33:06Z
dc.date.available 2019-03-04T14:33:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гарачук, Т. В. Апробація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями / Т. В. Гарачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 62-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23441
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових джерел виокремлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями: формування позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності з математично здібними учнями, вдосконалення змісту теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з даною категорією молодших школярів, оволодіння досвідом практичної роботи із математично здібними учнями. Науково обґрунтовано процес апробації виокремлених педагогічних умов, не збільшуючи обсягу навчального навантаження, у змістове забезпечення дисциплін психолого-педагогічного циклу та фахових методик. ua
dc.description.abstract In the article on the basis of analysis scientific sources are distinguished pedagogical conditions training of primary school teachers to work with mathematically capable pupils: forming a positive motivating students for future professional activities with mathematically capable pupils, improving the content of theoretical and methodological training of primary school teachers to work with this category pupils, mastering the practical experience with mathematically capable pupils. It has been scientific tested the approbation of pedagogical conditions, without increasing workload, in the semantic discipline of psycho-pedagogical cycle and professional methods ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject умова ua
dc.subject педагогічна умова ua
dc.subject молодший школяр ua
dc.subject здібний учень ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject математичні здібності ua
dc.subject майбутній учитель початкової школи ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject готовність ua
dc.subject condition ua
dc.subject pedagogical condition ua
dc.subject pupil ua
dc.subject capable pupil ua
dc.subject primary school ua
dc.subject mathematical abilities, future teacher of primary school, training, readiness ua
dc.subject mathematical abilities ua
dc.subject future teacher of primary school ua
dc.subject training ua
dc.subject readiness ua
dc.subject.classification 371.134+51(07) ua
dc.title Апробація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics