ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гарачук, Т. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-03-04T14:33:06Z | |
dc.date.available | 2019-03-04T14:33:06Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гарачук, Т. В. Апробація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями / Т. В. Гарачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 62-68. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23441 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел виокремлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями: формування позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності з математично здібними учнями, вдосконалення змісту теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з даною категорією молодших школярів, оволодіння досвідом практичної роботи із математично здібними учнями. Науково обґрунтовано процес апробації виокремлених педагогічних умов, не збільшуючи обсягу навчального навантаження, у змістове забезпечення дисциплін психолого-педагогічного циклу та фахових методик. | ua |
dc.description.abstract | In the article on the basis of analysis scientific sources are distinguished pedagogical conditions training of primary school teachers to work with mathematically capable pupils: forming a positive motivating students for future professional activities with mathematically capable pupils, improving the content of theoretical and methodological training of primary school teachers to work with this category pupils, mastering the practical experience with mathematically capable pupils. It has been scientific tested the approbation of pedagogical conditions, without increasing workload, in the semantic discipline of psycho-pedagogical cycle and professional methods | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | умова | ua |
dc.subject | педагогічна умова | ua |
dc.subject | молодший школяр | ua |
dc.subject | здібний учень | ua |
dc.subject | початкова школа | ua |
dc.subject | математичні здібності | ua |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | ua |
dc.subject | підготовка | ua |
dc.subject | готовність | ua |
dc.subject | condition | ua |
dc.subject | pedagogical condition | ua |
dc.subject | pupil | ua |
dc.subject | capable pupil | ua |
dc.subject | primary school | ua |
dc.subject | mathematical abilities, future teacher of primary school, training, readiness | ua |
dc.subject | mathematical abilities | ua |
dc.subject | future teacher of primary school | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | readiness | ua |
dc.subject.classification | 371.134+51(07) | ua |
dc.title | Апробація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями | ua |
dc.type | Article | ua |