Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні напрями розвитку університетів третього віку в Україні та Польщі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавран, М. І.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:21:24Z
dc.date.available 2019-03-04T14:21:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гавран, М. І. Сучасні напрями розвитку університетів третього віку в Україні та Польщі / М. І. Гавран // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 91-94. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23437
dc.description.abstract У статті визначено та проаналізовано напрями розвитку університетів третього віку в Україні та Польщі на сучасному етапі. Обґрунтовано теоретичні та концептуальні засади розвитку університетів третього віку, що діють відповідно до розвитку концепції навчання впродовж життя, яка набуває значущості зі зростанням необхідності в залученні людей похилого віку до соціальної активності. У процесі порівняння кількісних показників, які демонструють українські та польські університети третього віку, встановлено, що чисельність останніх у Польщі та рівень залучення польських слухачів до отримання в них соціально-педагогічних послуг значно перевищують українські показники, що спричинено сприятливішими соціокультурними передумовами. Проаналізовано діяльність університетів третього віку України та Польщі відповідно до їхніх типів функціонування, форм і методів навчання, пропонованих курсів. Визначено й охарактеризовано спільні та відмінні напрями розвитку університетів третього віку в обидвох державах. ua
dc.description.abstract The article considers development trends in Universities of the Third Age (U3A) in Ukraine and Poland at the present stage. The theoretical and conceptual bases of U3A development are substantiated. U3A carry out their activities in accordance with the development of the concept of lifelong learning, which meaning and significance is increasing with the growing need to involve the elderly in social activity. Comparing the quantitative indicators demonstrated by the Ukrainian and Polish U3A, the author define that the number of Polish U3A and the level of Polish participants in the U3A significantly exceed the Ukrainian indicators, which is caused by more favorable socio-cultural conditions. The activity of U3A of Ukraine and Poland according to their types of functioning, forms and methods of teaching, the courses offered are also analysed in the work. The general and distinctive trends that are impacting the development of the University of the Third Age in both countries are determined and characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject університет третього віку (УТВ) ua
dc.subject Україна ua
dc.subject Польща ua
dc.subject навчання впродовж життя ua
dc.subject напрями розвитку ua
dc.subject соціально-педагогічна послуга ua
dc.subject люди похилого віку ua
dc.subject тенденція ua
dc.subject кількісні показники ua
dc.subject University of Third Age (U3A) ua
dc.subject Ukraine ua
dc.subject Poland ua
dc.subject lifelong learning ua
dc.subject development trends ua
dc.subject social and pedagogical service ua
dc.subject elderly people ua
dc.subject trend ua
dc.subject quantitative indicators ua
dc.subject.classification 37.04 (477+438) ua
dc.title Сучасні напрями розвитку університетів третього віку в Україні та Польщі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу