Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійна самосвідомість педагога та його самоефективність: концептуально-теоретичний аналіз

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, В. І.
dc.contributor.author Макаренко, І. Є.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:19:23Z
dc.date.available 2019-03-04T14:19:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Професійна самосвідомість педагога та його самоефективність : концептуально-теоретичний аналіз / В. І. Бондар, І. Є. Макаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 42-47. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23435
dc.description.abstract У статті проаналізовано сутність понять “професійна самосвідомість вчителя”, “професійна “Я-концепція” вчителя”, “самоефективність вчителя”. Схематично відображено зв’язок компонентів професійної “Я-концепції” вчителя як відображення його професійної самосвідомості. Охарактеризовано феномен самоефективності вчителя як компонента поведінкового стану сформованості його професійної самосвідомості. ua
dc.description.abstract The article focuses on the concept analysis of such terms as “teacher’s professional selfconscience”, “teacher’s professional self-concept” and “teacher’s self-efficacy”. This paper also schematically defines the interrelation of components in teacher’s professional "self-concept" as a result of his professional self-conscience development. The author gives profound characteristics to the self-efficacy phenomenon as a constituent element of teacher’s behavioral state indicating his professional selfconscience formation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна самосвідомість ua
dc.subject професійна “Я-концепція” ua
dc.subject самоефективність ua
dc.subject Я-образ ua
dc.subject самооцінювання ua
dc.subject professional self-conscience ua
dc.subject professional “self-concept” ua
dc.subject self-efficacy ua
dc.subject self-image ua
dc.subject selfevaluation ua
dc.subject.classification 37.091.12.011.3-051 ua
dc.title Професійна самосвідомість педагога та його самоефективність: концептуально-теоретичний аналіз ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics