ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бондар, В. І.![]() |
|
dc.contributor.author | Макаренко, І. Є.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-03-04T14:19:23Z | |
dc.date.available | 2019-03-04T14:19:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Бондар, В. І. Професійна самосвідомість педагога та його самоефективність : концептуально-теоретичний аналіз / В. І. Бондар, І. Є. Макаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 42-47. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23435 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність понять “професійна самосвідомість вчителя”, “професійна “Я-концепція” вчителя”, “самоефективність вчителя”. Схематично відображено зв’язок компонентів професійної “Я-концепції” вчителя як відображення його професійної самосвідомості. Охарактеризовано феномен самоефективності вчителя як компонента поведінкового стану сформованості його професійної самосвідомості. | ua |
dc.description.abstract | The article focuses on the concept analysis of such terms as “teacher’s professional selfconscience”, “teacher’s professional self-concept” and “teacher’s self-efficacy”. This paper also schematically defines the interrelation of components in teacher’s professional "self-concept" as a result of his professional self-conscience development. The author gives profound characteristics to the self-efficacy phenomenon as a constituent element of teacher’s behavioral state indicating his professional selfconscience formation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна самосвідомість | ua |
dc.subject | професійна “Я-концепція” | ua |
dc.subject | самоефективність | ua |
dc.subject | Я-образ | ua |
dc.subject | самооцінювання | ua |
dc.subject | professional self-conscience | ua |
dc.subject | professional “self-concept” | ua |
dc.subject | self-efficacy | ua |
dc.subject | self-image | ua |
dc.subject | selfevaluation | ua |
dc.subject.classification | 37.091.12.011.3-051 | ua |
dc.title | Професійна самосвідомість педагога та його самоефективність: концептуально-теоретичний аналіз | ua |
dc.type | Article | ua |