Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогіка рефлексії у професійній діяльності викладача вищого навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вихрущ, В. О.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:18:12Z
dc.date.available 2019-03-04T14:18:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вихрущ, В. О. Педагогіка рефлексії у професійній діяльності викладача вищого навчального закладу / В. О. Вихрущ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 86-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23434
dc.description.abstract У статті обгрунтовується використання у вищій професійній школі нових педагогічних технологій, які ґрунтуються на педагогіці рефлексії. Педагогіка рефлексії розглядається як системний метод творення, застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технологічних і людських ресурсів і їх взаємодії. Вона дозволяє викладачеві вищого навчального закладу реалізувати свій педагогічний і особистісний потенціал шляхом вдосконалення професійної рефлексії. Інтерактивні педагогічні технології навчання студентів розглядаються як самостійна галузь науки про освіту та як складник частина андрагогіки. Технологія самодіагностики успішності й ефективності педагогічних дій викладача і студентів представлена як засіб гнучкого реагування на те чи інше педагогічне явище, життєву ситуацію. Розкрито умови й етапи реалізації професійної педагогічної рефлексії як технології діяльності викладача вищого навчального закладу, наведено педагогічні засади застосування викладачем технології вітагенного навчання. ua
dc.description.abstract The article substantiates using in the high school of new pedagogical technologies, which are based on the pedagogy of reflection. Reflection pedagogy is considered as a systematic method of creating, applying and determining the whole process of teaching and learning, taking into account technological and human resources and their interaction. It allows the teacher of higher education to realize his pedagogical and personal potential by improving professional reflection. Interactive pedagogical technologies for student learning are considered as an independent branch of the education sciences and as an integral part of the andragogy. The technology of self-diagnosis of the success and effectiveness of pedagogical actions of the teacher and students is presented as a means of flexible response to one or another pedagogical phenomenon, a life situation. Conditions and stages of realization of professional pedagogical reflection as technologies of activity of the teacher of higher educational institution are revealed, pedagogical bases of application by the teacher of technology of vitaigen training are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогіка рефлексії ua
dc.subject андрагогіка ua
dc.subject рефлексія професійної діяльності ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject технологія педагогічної рефлексії ua
dc.subject умови та етапи технології педагогічної рефлексії ua
dc.subject інтерактивний діалог ua
dc.subject технологія вітагенного навчання ua
dc.subject pedagogy of reflection ua
dc.subject andragogy ua
dc.subject reflection of professional activity ua
dc.subject interactive technologies ua
dc.subject technology of pedagogical reflection ua
dc.subject conditions and stages of pedagogical reflection technology ua
dc.subject interactive dialogue ua
dc.subject technology of vitative education ua
dc.subject.classification 378.1.0113.3 ua
dc.title Педагогіка рефлексії у професійній діяльності викладача вищого навчального закладу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу