Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моделювання ситуацій мовленнєвої діяльності як основа формування іншомовної компетенції студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бернацька, О. В.
dc.date.accessioned 2019-03-01T14:52:26Z
dc.date.available 2019-03-01T14:52:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бернацька, О. В. Моделювання ситуацій мовленнєвої діяльності як основа формування іншомовної компетенції студентів / О. В. Бернацька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 22-27. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23423
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням моделювання ситуацій мовленнєвої діяльності та визначенню їх ролі у формуванні іншомовної комунікативної компетенції студентів під час вивчення іноземної мови. У статті акцентується увага на моделюванні ситуацій мовленнєвої діяльності з англійської мови при застосуванні англомовного контенту (художнього тексту англійською мовою, матеріалу пісень,віршів, скоромовок, фільмів). ua
dc.description.abstract The author of this article analyses the conditions of modelling of the communicative situations and determines their roles in the formation of foreign language competence. The article deals with such terms as models and modelling, typical situations of speaking activities and learning English content. Modelling implementation in teaching procedure can solve the problem of motivation and improve the main learner’s competences, skills and abilities in the English language. English reading competence has a strong impact on the communicative competence development of students. The article offers an educational plan for teaching the English language based on such method as modelling of situations which encourages the use of a foreign language in the classroom and after-classes activities. This plan contains the information about books, films, songs, poems and topics for discussion which can help students to improve necessary English skills, comprehension, reading competence and linguistic competence. The method of modelling provides the special atmosphere and spirit of lessons when students feel relaxed and friendly. It gives the learners of the lessons new opportunities such as high selfesteem, motivation, involvement, confidence, low anxiety and enthusiasm. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject читання ua
dc.subject художній контент ua
dc.subject іншомовна комунікативна компетенція ua
dc.subject ситуація мовленнєвої діяльності ua
dc.subject model ua
dc.subject modelling ua
dc.subject competence ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject learning process ua
dc.subject reading competence ua
dc.subject content ua
dc.subject situations of communicative activities ua
dc.subject fiction ua
dc.subject.classification 378.147:81’243 ua
dc.title Моделювання ситуацій мовленнєвої діяльності як основа формування іншомовної компетенції студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу