Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Оленець, С. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-01T14:49:40Z
dc.date.available 2019-03-01T14:49:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Оленець, С. Ю. Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію / С. Ю. Оленець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 137-141. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23420
dc.description.abstract Використання різних способів впливу на аудиторію для педагога є невід’ємною складовою частиною його діяльності. Гармонійне поєднання творчого потенціалу викладача та знань із фахового предмету дозволяє досягати високих результатів педагогічного процесу. Уміло застосовуючи свою майстерність, педагог може не лише зацікавити у навчальному матеріалі, але й покращити сприйняття і навички студента. Для цього викладачеві необхідно володіти технікою, котра пов’язана з інтонацією голосу, його наголосом, мелодикою, гучністю, виразністю та паузами. Уміння правильно робити паузи не менш важливе, ніж здатність говорити швидко чи повільно. Пауза під час виголошення промови формує таке ж враження, як і раптовий звук під час тиші. Крім того, після паузи нова думка часто звучить переконливіше, ніж безперервна послідовність вимовлених ідей. Багато пауз у промові відповідають структурі тексту і розташуванню розділових знаків, але іноді паузи можуть виходити за рамки писемного мовлення. У статті розглянуто основні способи впливу викладача на аудиторію, що дозволяють суттєво покращити сприйняття матеріалу студентами. ua
dc.description.abstract Использование различных способов воздействия на аудиторию для педагога является неотъемлемой составляющей его деятельности. Гармоничное сочетание творческого потенциала преподавателя и его профессиональных знаний позволяет достигать высоких результатов педагогического процесса. Умело применяя свое мастерство, педагог может не только заинтересовать в учебном материале, но и улучшить восприятие и навыки студента. Для этого преподавателю необходимо владеть техникой, которая связана с интонацией голоса, его ударением, мелодикой, громкостью, выразительностью и паузами. Умение правильно делать паузы – не менее важное, чем способность говорить быстро или медленно. Пауза во время произнесения речи формирует такое же впечатление, как и внезапный звук во время тишины. Кроме того, после паузы новая мысль часто звучит убедительнее, чем непрерывная последовательность произнесенных идей. Много пауз в речи соответствуют структуре текста и расположению знаков препинания, но иногда паузы могут выходить за рамки письменной речи. В статье рассмотрены основные способы воздействия преподавателя на аудиторию, позволяющие существенно улучшить восприятие материала студентами. ua
dc.description.abstract The use of different ways to influence the audience for the teacher is an integral part of his activity. Harmonious combination of the creative potential of the teacher and knowledge of a professional subject, allows achieving high results of the pedagogical process. Skillfully applying his skills, the teacher can not only interest the educational material, but also improve the percep‑ tion and student skills. For this aim, the teacher needs to have a technique that related to voice intonation, emphasis, melody, volume, expressiveness and pauses. Ability to do the right pause is no less important than the ability to speak quickly or slowly. A pause during a speech gives the same impression as a sudden sound during silence. In addition, after a pause, the new thought often sounds more convincing than the continuous sequence of spoken ideas. Many pauses in the speech correspond to the struc‑ ture of the text and the location of the punctuation marks, but sometimes pauses may go beyond the scope of the written speech. The article deals with the main methods of influence of the teacher on the audience, which leads to significantly improvement the perception of the material by students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтонація ua
dc.subject паузи ua
dc.subject наголос ua
dc.subject мелодика ua
dc.subject темп мовлення ua
dc.subject риторика ua
dc.subject виступ ua
dc.subject інструментарій викладача ua
dc.subject интонация ua
dc.subject паузы ua
dc.subject ударение ua
dc.subject темп речи ua
dc.subject выступление ua
dc.subject инструментарий преподавателя ua
dc.subject intonation ua
dc.subject pause ua
dc.subject accent ua
dc.subject melody ua
dc.subject tempo of speech ua
dc.subject rhetoric ua
dc.subject speech ua
dc.subject teacher’s tools ua
dc.subject.classification 378.091.321:808 ua
dc.title Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics