Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Bunetska, I. M.
dc.date.accessioned 2019-02-28T13:43:45Z
dc.date.available 2019-02-28T13:43:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Bunetska, I. M. Perception of efl intonation in context by the speakers of tone (chinese) and intonation (russian) languages / I. M. Bunetska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 71-75. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23414
dc.description.abstract Learning the intonation of a foreign language entails complex perceptive and productive processes mostly beyond the common awareness level. Its instruction demands a thorough understanding of its prosodic features and the appropriate pedagogical practices and resources. This paper reports the findings from a study of perceiving of EFL intonation by the speakers of tone (Chinese) and intonation (Russian) languages. The purpose of the research was to find out differences in understanding and recognizing of English intonation in context by the speakers of Russian and Chinese languages. The study consisted of six speaking classes conducted for four participants (two representatives of native speakers of each language group) with the use of various exercises, intonation awareness-raising activities and group discussions. The results reveal no unilateral dependence between success in perception of EFL intonation and the group of mother tongue. ua
dc.description.abstract Вивчення інтонації іноземної мови спричиняє складні сприйнятливі та репродуктивні процеси, які в основному виходять за межі загального рівня поінформованості. Інтонаційна інструкція вимагає глибокого розуміння її просо- дичних особливостей і відповідних педагогічних практик та ресурсів. У статті представлені результати дослідження про розуміння інтонації англійської мови як іноземної учнями – носіями тональної (китайських) та інтонаційної (російських) мов. Метою дослідження було з’ясування відмінностей у розумінні та можливості відрізнити англійську інтонацію в контексті учнями – носіями російської та китайської мов. Дослідження складалося із шестимовних класів, що проводилися для чотирьох учасників (двох представників із кожної мовної групи) з використанням різних вправ, інтонаційної просвітницької діяльності та групових дискусій. Результати не виявили однобічної залежності між успіхом у сприйнятті англійської інтонації та групою рідної мови. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject tone and intonation languages ua
dc.subject prosody ua
dc.subject EFL intonation in context ua
dc.subject perception ua
dc.subject Highlighting ua
dc.subject Tone ua
dc.subject Key ua
dc.subject просодія ua
dc.subject тональні та інтонаційні мови ua
dc.subject інтонація англійської мови як іноземної в контексті ua
dc.subject сприйняття ua
dc.subject наголошення ua
dc.subject тон ua
dc.subject ключ ua
dc.subject.classification 811.111:811.581:811.161.1 ua
dc.title Perception of efl intonation in context by the speakers of tone (chinese) and intonation (russian) languages ua
dc.title.alternative Сприйняття англійської як іноземної інтонації в контексті учнями-носіями тональної (китайської) та інтонаційної (російської) мов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу