Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні аспекти дослідження розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лотфі Гаруді, Г. С.
dc.date.accessioned 2019-02-28T10:41:40Z
dc.date.available 2019-02-28T10:41:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лотфі Гаруді, Г. С. Методологічні аспекти дослідження розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі / Г. С. Лотфі Гаруді // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 126-130. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23400
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методологічні підходи до розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі (аксіологічний, діахронний, діяльнісний, культурологічний, синхронний, системний, функціональний, цивілізаційний та антропологічний) та основні методи дослідження (порівнянності об’єктів; еволюція освіти; вивчення офіційних документів; вивчення статистичних даних; вивчення документальних і науково-педагогічних джерел; спостереження, бесіди й інтерв’ю з безпосередніми учасниками освітнього процесу; методи математичної та статистичної обробки даних; структурний метод; конструктивно-генетичний; порівняльний та етапний). Визначено провідні методологічні принципи дослідження (відповідності практичній реалізації, географічний, детермінізму, інтегрованого знання, конкретно-історичний, об’єктивності, проблемності та цілісності). ua
dc.description.abstract В статье обоснованы методологические подходы к развитию билингвального школьного образования в Англии и Уэльсе (аксиологический, диахронный, деятельностный, культурологический, синхронный, системный, функциональный, цивилизационный и антропологический) и основные методы исследования (сопоставимости объектов; эволюция образования, изучение официальных документов; изучение статистических данных, изучение документальных и научно-педагогических источников, наблюдение, беседы и интервью с непосредственными участниками образовательного процесса, методы математической и статистической обработки данных, структурный метод; конструктивно-генетический; сравнительный и этапный). Определены ведущие методологические принципы исследования (соответствия практической реализации, географический, детерминизма, интегрированного знания, конкретно-исторический, объективности, проблемности и целостности). ua
dc.description.abstract The article substantiates the methodological development approaches of bilingual schooling in England and Wales (axiological, diachronic, activity, cultural, synchronous, systemic, functional, civilizational and anthropological) as well as the basic methods of the research (objects comparability, evolution of education, the official documentary study; the statistical data study, the study of documentary and scientific and pedagogical sources, observation, interviews and interviews with the direct participants in the educational process, methods of mathematical and statistical processing of data, structural method, structural and genetic, comparative and landmark). The leading methodological principles of research (in concordance with practical realization, geographical, determinism, integrated knowledge, historically concrete, objectivity, problematic, and integrity) are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject методологічні принципи ua
dc.subject методи ua
dc.subject білінгвізм ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject Англія ua
dc.subject Уельс ua
dc.subject шкільна освіта ua
dc.subject методологические подходы ua
dc.subject методологические принципы ua
dc.subject методы ua
dc.subject билингвизм ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject methodological principles ua
dc.subject methods ua
dc.subject bilingualism ua
dc.subject.classification 37(410):81'246.2 ua
dc.title Методологічні аспекти дослідження розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу