ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лавринець, А. П.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-02-28T10:05:38Z | |
dc.date.available | 2019-02-28T10:05:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Лавринець, А. П. Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва / А. П. Лавринець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 117-121. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23388 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду сутності розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва у професійній педагогічної діяльності, опису поглядів філософів, науковців на поняття потенціалу, творчого потенціалу. Проаналізовано погляди дослідників на структуру творчого потенціалу. Представлено структуру творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва, що складається з індивідуально-творчого, емоційно-почуттєвого, діяльнісно-творчого та професійно-творчого компонентів. Зважаючи на специфіку музичного мистецтва, визначено, що творчий потенціал вчителя музичного мистецтва стає найвищим вираженням музикальності вчителя і головною ознакою його професіоналізму. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена рассмотрению сущности развития творческого потенциала учителя музыкального искусства в профессиональной педагогической деятельности, описанию взглядов философов, ученых на понятие потенциала, творческого потенциала. Проанализированы взгляды исследователей на структуру творческого потенциала. Представлена структура творческого потенциала учителя музыкального искусства, которая состоит из индивидуально-творческого, эмоционально-чувственного, деятельно-творческого и профессионально-творческого компонентов. Учитывая специфику музыкального искусства, определено, что творческий потенциал учителя музыкального искусства становится высшим выражением музыкальности учителя и главным признаком его профессионализма. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the consideration of the essence of the development creativity of a music teacher in professional pedagogical activity; the description of the views of philosophers, scientists on the concept of potential, creative potential; the views of researchers on the structure of creativity which consists of a set of components. The structure of creativity of a music teacher consists of individual creative, emotional and sensual, activity creative and professional creative components. Regarding the specificity of musical arts, it is determined that the creative potential of a teacher of musical arts becomes the highest expression of the teacher’s musicality and the main sign of his professionalism. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | творчий потенціал | ua |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | ua |
dc.subject | структура творчого потенціалу | ua |
dc.subject | компоненти творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва | ua |
dc.subject | професійна педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | творческий потенциал | ua |
dc.subject | учитель музыкального искусства | ua |
dc.subject | структура творческого потенциала | ua |
dc.subject | компоненты творческого потенциала учителя музыкального искусства | ua |
dc.subject | профессиональная педагогическая деятельность | ua |
dc.subject | creative potential | ua |
dc.subject | music teacher | ua |
dc.subject | structure of creativity | ua |
dc.subject | components of creativity of a music teacher | ua |
dc.subject | professional pedagogical activity | ua |
dc.subject.classification | 37.091.12:78 | ua |
dc.title | Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва | ua |
dc.type | Article | ua |