Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лавринець, А. П.
dc.date.accessioned 2019-02-28T10:05:38Z
dc.date.available 2019-02-28T10:05:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лавринець, А. П. Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва / А. П. Лавринець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 117-121. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23388
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду сутності розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва у професійній педагогічної діяльності, опису поглядів філософів, науковців на поняття потенціалу, творчого потенціалу. Проаналізовано погляди дослідників на структуру творчого потенціалу. Представлено структуру творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва, що складається з індивідуально-творчого, емоційно-почуттєвого, діяльнісно-творчого та професійно-творчого компонентів. Зважаючи на специфіку музичного мистецтва, визначено, що творчий потенціал вчителя музичного мистецтва стає найвищим вираженням музикальності вчителя і головною ознакою його професіоналізму. ua
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению сущности развития творческого потенциала учителя музыкального искусства в профессиональной педагогической деятельности, описанию взглядов философов, ученых на понятие потенциала, творческого потенциала. Проанализированы взгляды исследователей на структуру творческого потенциала. Представлена структура творческого потенциала учителя музыкального искусства, которая состоит из индивидуально-творческого, эмоционально-чувственного, деятельно-творческого и профессионально-творческого компонентов. Учитывая специфику музыкального искусства, определено, что творческий потенциал учителя музыкального искусства становится высшим выражением музыкальности учителя и главным признаком его профессионализма. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the consideration of the essence of the development creativity of a music teacher in professional pedagogical activity; the description of the views of philosophers, scientists on the concept of potential, creative potential; the views of researchers on the structure of creativity which consists of a set of components. The structure of creativity of a music teacher consists of individual creative, emotional and sensual, activity creative and professional creative components. Regarding the specificity of musical arts, it is determined that the creative potential of a teacher of musical arts becomes the highest expression of the teacher’s musicality and the main sign of his professionalism. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject структура творчого потенціалу ua
dc.subject компоненти творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва ua
dc.subject професійна педагогічна діяльність ua
dc.subject творческий потенциал ua
dc.subject учитель музыкального искусства ua
dc.subject структура творческого потенциала ua
dc.subject компоненты творческого потенциала учителя музыкального искусства ua
dc.subject профессиональная педагогическая деятельность ua
dc.subject creative potential ua
dc.subject music teacher ua
dc.subject structure of creativity ua
dc.subject components of creativity of a music teacher ua
dc.subject professional pedagogical activity ua
dc.subject.classification 37.091.12:78 ua
dc.title Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу