Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психодіагностичне дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчинська, Т. С.
dc.date.accessioned 2019-02-28T08:03:33Z
dc.date.available 2019-02-28T08:03:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кравчинська, Т. С. Психодіагностичне дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) / Т. С. Кравчинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 113-116. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23387
dc.description.abstract У статті розкрита методична база психодіагностичного дослідження показників професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Під час проведення дослідження було обґрунтовано показники та рівні професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у процесі професіогенезу відповідно до критеріїв їхнього професійного розвитку – когнітивного, праксеологічного, мотиваційного, які, на наш погляд, найповніше розкривають сутність професійного розвитку методичних працівників в умовах неперервної післядипломної освіти. Подано методичну базу дослідження, методики виміру яких повністю розкривають критерії та показники професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у вимірі сучасного суспільства. ua
dc.description.abstract В статье раскрыта методическая база психодиагностического исследования показателей профессионального развития методических работников районных (городских) методических кабинетов (центров). В ходе проведенного исследования были обоснованы показатели и уровни профессионального развития методических работников районных (городских) методических кабинетов (центров) в процессе профессиогенеза в соответствии с критериями их профессионального развития – когнитивного, праксеологического, мотивационного, которые, на наш взгляд, наиболее полно раскрывают сущность профессионального развития методических работников в условиях непрерывного последипломного образования. Подано методическую базу исследования, методики измерения которых полностью раскрывают критерии и показатели профессионального развития методических работников районных (городских) методических кабинетов (центров) в измерении современного общества. ua
dc.description.abstract The methodical basis of psychodiagnostic research of indicators of professional development of methodical employees of district (city) methodical offices (centers) is disclosed in the article. During the research, the indicators and levels of professional development of methodical employees of district (city) methodical offices (centers) in the process of professiogenesis were substantiated in accordance with the criteria of their professional development – cognitive, praxeological and motivational, which in our opinion, most fully reveal the essence of the professional development of methodologists in conditions of continuous postgraduate education. The methodical basis of the research, methods of measurement of which reveal completely the criteria and indicators of professional development of methodical employees of district (city) methodical offices (centers) in the dimension of modern society are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методичні працівники ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject психодіагностичні методики ua
dc.subject післядипломна освіта ua
dc.subject методические работники ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject психодиагностические методики ua
dc.subject последипломное образование ua
dc.subject methodical employees ua
dc.subject professional development ua
dc.subject psychodiagnostic techniques ua
dc.subject postgraduate education ua
dc.subject.classification 378.37.159.9 ua
dc.title Психодіагностичне дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу