Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна освіта фахівців з медичної інформатики: історіографічний аспект проблеми

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобрин, Н. З.
dc.date.accessioned 2019-02-27T12:02:26Z
dc.date.available 2019-02-27T12:02:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кобрин, Н. З. Професійна освіта фахівців з медичної інформатики: історіографічний аспект проблеми / Н. З. Кобрин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 96-100. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23375
dc.description.abstract У статті проаналізовано історіографію проблеми розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики. З’ясовано, що ця проблема є актуальною для сучасного інформаційного суспільства та потребує ґрунтовного дослідження. На основі проблемно-хронологічного підходу науковий доробок з теми згруповано у три періоди. Перший з них (1960–1970-і рр.) характеризується як період ініціювання наукових досліджень з медичної інформатики та вивчення перспектив впровадження інформатики як навчальної дисципліни для студентів-медиків. Другий період (1980–1990-і рр.) пов’язаний зі швидким зростанням кількості публікацій та акцентуванні уваги їх авторів на необхідності проведення професійної підготовки кваліфікованих кадрів з медичної інформатики для гарантування ефективності інформатизації системи охорони здоров’я. Характерною рисою сучасного періоду (2000-і рр. – дотепер) є багатовекторність наукових пошуків та вирішення практичних аспектів забезпечення професійної освіти фахівців з медичної інформатики. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована историография проблемы развития профессионального образования специалистов по медицинской информатике. Выяснено, что эта проблема актуальна для современного информационного общества и требует тщательного исследования. Использование проблемно-хронологического подхода позволило сгруппировать научные публикации по теме в три периода. Первый из них (1960–1970-е гг.) характеризуется как период инициирования научных исследований по медицинской информатике и изучения перспектив внедрения информатики как учебной дисциплины для студентов-медиков. Второй период (1980–1990-е гг.) связан с быстрым ростом количества публикаций и акцентированием внимания их авторов на необходимости проведения профессиональной подготовки квалифицированных кадров по медицинской информатике для обеспечения эффективности информатизации системы здравоохранения. Характерными чертами современного периода (2000-е гг. – настоящее время) являются многовекторность научных поисков и решение практических аспектов обеспечения профессионального образования специалистов по медицинской информатике. ua
dc.description.abstract The article analyzes the historiography of the problem of health informatics professional education development. The problem is regarded being topical for the modern information society and requires a thorough research. The usage of the problem-and-chronological approach has enabled to group scientific papers on the topic into three periods. The first one (the 1960s–1970s) is characterized as a period of initiating health informatics investigations and studying the prospects of introducing informatics as an academic discipline for medical students. The second period (the 1980s–1990s) is associated with the rapid increase in the number of publications and putting their authors’ emphasis on the need for professional training of skilled personnel in health informatics to guarantee the effectiveness of the healthcare informatization. Characteristic features of the modern period (the 2000s – present time) are multidirectional scientific researches aimed at solving practical aspects of providing health informatics professional education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject історіографія ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject фахівець з медичної інформатики ua
dc.subject спеціальність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject навчальна дисципліна ua
dc.subject інформатизація ua
dc.subject система охорони здоров’я ua
dc.subject историография ua
dc.subject профессиональное образование ua
dc.subject специалист по медицинской информатике ua
dc.subject специальность ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject учебная дисциплина ua
dc.subject информатизация ua
dc.subject система здравоохранения ua
dc.subject historiography ua
dc.subject professional education ua
dc.subject health informatics professional ua
dc.subject specialty ua
dc.subject professional training ua
dc.subject academic discipline ua
dc.subject informatization ua
dc.subject healthcare system ua
dc.subject.classification 378.4:61:004(091) ua
dc.title Професійна освіта фахівців з медичної інформатики: історіографічний аспект проблеми ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу