Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Громадсько-педагогічна думка як передумова розвитку жіночої освіти (друга половина XIX - початок XX століття)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Клочко, О. М.
dc.date.accessioned 2019-02-27T11:27:54Z
dc.date.available 2019-02-27T11:27:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Клочко, О. М. Громадсько-педагогічна думка як передумова розвитку жіночої освіти (друга половина XIX - початок XX століття) / О. М. Клочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 92-95. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23372
dc.description.abstract У статті досліджується вплив громадського-педагогічної думки на розвиток жіночої освіти як окремої освітньої галузі в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Визначено, що суспільно-громадські процеси, які впливали на жіночу освіту, зокрема демократичні та ліберальні ідеї прогресивної частини суспільства, стали передумовою розбудови жіночої освіти як системи. Встановлено, що громадські діячі, педагоги, просвітителі (В. Бєлінський, М. Вернадська, К. Вентцель, М. Вишнеградський, М. Пирогов, В. Сиповський, К. Ушинський та ін.) були переконані у тому, що жінка має право на поліпшення якості освіти. Передові погляди щодо жіночої освіти, завдяки чому жінка могла б реалізувати себе не лише як дружина та матір, а й як активний член суспільства, віддзеркалювали рівень розвитку суспільства та стан соціальної політики та культури в державі. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается влияние общественно-педагогической мысли на развитие женского образования во второй половине XIX – начале ХХ века. Установлено, что демократические и либеральные идеи прогрессивной части общества стали предпосылкой развития женского образования как системы. Определено, что общественные деятели, педагоги, просветители (В. Белинский, М. Вернадская, М. Вышнеградский, Н. Пирогов, В. Сиповский, К. Ушинский и др.) были убеждены в том, что женщина имеет право на улучшение качества образования. Передовые взгляды относительно женского образования, благодаря чему женщина могла бы реализовать себя не только как жена и мать, но и как активный член общества, отражали уровень развития общества, его социальной политики и культуры. ua
dc.description.abstract The article deals with the influence of social and pedagogical thought on the development of women’s education as a separate educational field in the second half of the XIX – early XX century. It was determined that the public-social processes that influenced women’s education, in particular, democratic and liberal ideas of the progressive part of society, have become a prerequisite for the development of women’s education as a system. It was established that public figures, teachers, educators (V. Belinsky, N. Vernadsky, K. Wentzel, N. Vyshnegradsky, N. Pirogov, V. Sipovsky, K. Ushinsky, etc.) were convinced that a woman has the right to improve the quality of education. Advanced views on women’s education, so that a woman could realize herself not only, as a wife and mother, but also an active member of society, reflected the level of development of society and the state of social policy and culture in the state. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject передумова розвитку ua
dc.subject громадсько-педагогічна думка ua
dc.subject жіноча освіта ua
dc.subject ліберальні та демократичні ідеї ua
dc.subject призначення жінки ua
dc.subject предпосылка развития ua
dc.subject общественно-педагогическая мысль ua
dc.subject женское образование ua
dc.subject либеральные и демократические идеи ua
dc.subject предназначение женщины ua
dc.subject development prerequisite ua
dc.subject social and pedagogical thought ua
dc.subject women’s education ua
dc.subject liberal and democratic ideas ua
dc.subject women’s mission ua
dc.subject.classification 37(09)(47.52/.54)"185/19" ua
dc.title Громадсько-педагогічна думка як передумова розвитку жіночої освіти (друга половина XIX - початок XX століття) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics