У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його
теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.
Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних
закладів і батьків.
The concept highlights contemporary views on the nature of autism; the content of his
theoretical conceptual models is revealed, features of manifestation of clinical picture and
psychological structure of asynchronous type of development delay are characterized; generalized the domestic and foreign experience of psychological and pedagogical correction of this type of dystonothenez. The author's approach to the problem of teaching, development and socialization ofchildren with autism is proposed. The theoretical and methodological principles (legal, philosophical, sociocultural, neuropsychological) and socio-economic preconditions for solving this problem are
substantiated. The complex psychological and pedagogical model of the help to children with autism is presented.