DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Навчальні видання Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23363
Title: Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом
Authors: Тарасун, Валентина Володимирівна
Хворова, Ганна Михайлівна
Keywords: розвиток і соціалізація
аутизм
особливості прояву
досвід корекції
комплексна модель допомоги
development and socialization
autism
peculiarities of manifestation
experience of correction
complex model of assistance
Issue Date: 2004
Publisher: «Науковий світ»
Citation: Тарасун, В. В. Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова ; за наук. ред. Тарасун В. В. – Київ : «Науковий світ», 2004. – 100 с.
Abstract: У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом. Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків.
The concept highlights contemporary views on the nature of autism; the content of his theoretical conceptual models is revealed, features of manifestation of clinical picture and psychological structure of asynchronous type of development delay are characterized; generalized the domestic and foreign experience of psychological and pedagogical correction of this type of dystonothenez. The author's approach to the problem of teaching, development and socialization ofchildren with autism is proposed. The theoretical and methodological principles (legal, philosophical, sociocultural, neuropsychological) and socio-economic preconditions for solving this problem are substantiated. The complex psychological and pedagogical model of the help to children with autism is presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23363
ISBN: 966-675-302-2
Appears in Collections:Навчальні видання Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasun VV,concept.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.