Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування толерантної поведінки молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатовська, К. С.
dc.date.accessioned 2019-02-25T11:49:20Z
dc.date.available 2019-02-25T11:49:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гнатовська, К. С. Педагогічні умови формування толерантної поведінки молодших школярів / К. С. Гнатовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 53-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23342
dc.description.abstract У статті йдеться про необхідність формування толерантної поведінки молодших школярів. Толерантність визначено як особистісно значущу якість людини. Зміст толерантних якостей визначається здатністю особистості до морально зумовленого вибору, спрямованістю рис її характеру, впливом навколишнього середовища, прихильністю до тих чи інших ідей. Зазначено, що формування толерантної поведінки безпосередньо залежить від атмосфери в школі, від особистості вчителя, від рівня демократичності та поважності відносин між вчителями та учнями, від цінностей, які визначають відносини дітей один з одним. Установлено, що саме молодший шкільний вік є сензитивним періодом для формування толерантності, а вчителю належить провідна місія в побудові освітнього процесу в такий спосіб, котрий би підкреслював значущість толерантних взаємин у житті. Розкрито педагогічні умови, які сприятимуть визначенню та зміцненню толерантної поведінки молодших школярів. ua
dc.description.abstract В статье говорится о необходимости и условиях формирования толерантности и толерантного поведения младших школьников. Отмечено, что формирование толерантного поведения напрямую зависит от атмосферы в школе, от личности учителя, от уровня демократичности и важности отношений между учителями и учениками, от ценностей, которые определяют отношения детей друг с другом. Установлено, что именно младший школьный возраст является сенситивным периодом для формирования толерантности, а учителю принадлежит ведущая миссия в построении учебно-воспитательного процесса таким образом, который бы подчеркивал значимость толерантных отношений в жизни общества. Раскрыта сущность понятий "толерантность", "педагогические условия". Раскрыты педагогические условия, способствующие определению и укреплению толерантного поведения младших школьников. ua
dc.description.abstract The article deals with the necessity of forming tolerant behavior of junior schoolchildren. Tolerance is defined as personally significant quality of personality. The content of tolerant qualities is determined by the ability of the individual to a morally predetermined choice, the orientation of the features of its nature, the influence of the environment, and the adherence to one or another idea. It is noted, that the formation of tolerant behavior depends directly on the atmosphere in the school, on the teacher’s personality, on the level of democracy and the respect of the relationships between teachers and students, on the values that determine the relationships of children with each other. It is established that the younger school age is a sensitive period for the formation of tolerance, and the teacher has a leading mission in constructing the educational process in a way that would emphasize the importance of tolerant relationships in life. The pedagogical conditions that promote the definition and strength‑ ening of tolerant behavior of junior pupils are revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject толерантна поведінка ua
dc.subject умови ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject відносини ua
dc.subject виховання ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject учитель ua
dc.subject толерантность ua
dc.subject условия ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject отношения ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject учитель ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject tolerance behavior ua
dc.subject conditions ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject relations ua
dc.subject education ua
dc.subject younger schoolchildren ua
dc.subject teacher ua
dc.subject.classification 37.013.42 ua
dc.title Педагогічні умови формування толерантної поведінки молодших школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу