Стаття присвячена аналізу нормативних документів підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності: Стандарту вищої освіти в Україні, навчального плану підготовки, робочих програм навчальних дисциплін за спеціальністю 012 "Дошкільна освіта". Визначено, що навчальні дисципліни професійно орієнтованого і вибіркового циклу, пов’язані з тематикою дослідження, спрямовані на формування, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників частково і фрагментарно, оскільки не мають першочергового завдання. Здійснено моніторинг формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Зумовлено актуальність розроблення та впровадження в систему підготовки майбутніх вихователів спецкурсу "Формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності".
Статья посвящена анализу нормативных документов подготовки будущих воспитателей к формированию здоровьесберегающей компетентности дошкольников средствами игровой деятельности: Стандарта высшего образования в Украине, учебного плана подготовки, рабочих программ учебных дисциплин по специальности 012 "Дошкольное образование". Определено, что учебные дисциплины профессионально ориентированного и выборочного цикла, связанные с тематикой исследования, направлены на формирование, сохранение и укрепление здоровья дошкольников частично и фрагментарно, поскольку не имеют первоочередной задачи. Осуществлен мониторинг формирования здоровьесберегающей компетентности дошкольников средствами игровой деятельности в образовательном процессе учреждений дошкольного образования. Обусловлена актуальность разработки и внедрения в систему подготовки будущих воспитателей спецкурса "Формирование здоровьесберегающей компетентности дошкольников средствами игровой деятельности".
The article is devoted to the analysis of normative documents for preparation of the future teachers for the formation of health-saving competence of preschool children by means of game activity: the Standard of higher education in Ukraine, the curriculum, working programs of the educational disciplines on specialty 012 "Preschool education". It has been found out that academic disciplines of the professionally oriented and optional cycle related to the research subject are aimed at formation, preservation and strengthening of preschool children’s health partially and fragmentary, since they do not have a primary task. The monitoring of the formation of health-saving competence of preschool children by means of game activity in the educational process of preschool education institutions was carried out. The urgency of developing and introducing into the training system of the future teachers of the special course "Formation of health-saving competence of preschool children by means of game activity" is substantiated.