Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Напрями формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned 2019-02-22T13:26:55Z
dc.date.available 2019-02-22T13:26:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Корець, О. М. Напрями формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін / О. М. Корець // Педагогічна освіта : теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огіенка ; Інститут педагогіки НАПН України. - Кам’янець-Подільский, 2016. - Вип. 20. - Ч. 1. - С. 291-297. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23331
dc.description.abstract У статті визначено основні напрями формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін, а також обгрунтована поетапність упровадження відповідного програмного забезпечення фізико-математичного сегменту до навчального процесу підготовки бакалаврів технологічної освіти. Обгрунтовано доцільність розробки алгоритму та побудови математичних моделей методом найменших квадратів із використанням комп’ютера. Доведено, що формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій зводиться результативно до сформованості крім усього іншого математичної, інформативної і технічної культури. Представлена поетапна схема впровадження програмного забезпечення фізико-математичних дисциплін, спрямованого на формування технічної компетентності у системі професійної підготовки бакалаврів технологічної освіти. Визначені основні напрями формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій, серед яких вагоме місце відводиться формуванню математичної та технічної культури фахівців. ua
dc.description.abstract The article deals with the basic directions of forming technical competence of future teachers of technologies while studying physical and mathematical disciplines. The author substantiates phased introduction of appropriate software ofphysical and mathematical segment in the educational process of training bachelors of technological education and the expediency of the algorithm design and constructing of mathematical models by the method of least squares using computer. It has been proved that the formation of technical competence offuture teachers o f technologies reduces effectively to the formation of students’ mathematical, information and technical culture. The author presents phased software implementation scheme of physical-mathematical subjects, aimed at forming technical competence in the system of professional training of the bachelors of technological education. The basic directions of forming technical competence of future teachers of technologies are given; the formation of mathematical and technical culture of professionals is of a great importance in this system. Technological culture is provided by the scientific level of society development. The main functions of technical culture are considered to be: a creative person - acquiring of cultural achievements, the person knows herself and determines her place in society and in the world, defines the goals of her life; information - human enrichment by previous culture experience; regulatory - culture creates rules and regulations for the organization of people living together; axiological - to establish value priorities; hedonic - oriented on pleasure, enjoyment. The given functions provide persons development and self-realization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огіенка ua
dc.subject технічна компетентність ua
dc.subject фізико-математичні дисципліни ua
dc.subject технологічна освіта ua
dc.subject математичні моделі та методи ua
dc.subject математична культура ua
dc.subject technical competence ua
dc.subject future teachers of technologies ua
dc.subject physical and mathematical disciplines ua
dc.subject technical culture ua
dc.subject.classification 372.833:37.035.3 ua
dc.title Напрями формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу