Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Batsurovska, I. V.
dc.date.accessioned 2019-02-21T14:09:42Z
dc.date.available 2019-02-21T14:09:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Batsurovska, I. V. Pedagogical aspects of implementation of massive open distance courses in Ukraine / I. V. Batsurovska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 15-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23319
dc.description.abstract This paper investigates the features of the implementation, conduct, analysis and implementation of the use of massive open distance learning courses in Ukraine. The article deals with the main advantages and disadvantages of massive open distance learning courses, presents a comparative analysis of national and foreign scholars on the issue of implementation of open distance learning courses. The article outlines the basic course requirements. It contains an analysis of the current state of massive open distance learning courses use in higher educational institutions. The article presents a number of recommendations for the development of national education system towards democratization of higher education. ua
dc.description.abstract У цій статті досліджуються особливості реалізації, проведення, аналіз стану та використання масових відкритих дистанційних курсів в Україні. У статті розглянуто основні переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів, представлено порівняльний аналіз напрацювання вітчизняних та закордонних учених щодо впровадження відкритих дистанційних курсів, визначено основні вимоги до дистанційних курсів. Стаття містить аналіз поточного стану використання масових відкритих курсів дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. У статті надано низку рекомендацій для розвитку національної системи освіти, що сприяє демократизації вищої освіти. ua
dc.description.abstract В данной статье исследуются особенности реализации, проведения, анализ состояния и внедрения массовых открытых дистанционных курсов в Украине. В статье рассмотрены основные преимущества и недостатки массовых открытых дистанционных курсов, представлен сравнительный анализ наработок отечественных и зарубежных ученых по внедрению открытых дистанционных курсов, определены основные требования к дистанционным курсам. Статья содержит анализ текущего состояния использования массовых открытых курсов дистанционного обучения в высших учебных заведениях. Статья представляет собой ряд рекомендаций для развития национальной системы образования, способствует демократизации высшего образования. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject massive open distance learning courses ua
dc.subject distance learning forms ua
dc.subject self-education ua
dc.subject e-learning ua
dc.subject learning environment ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject the latest technologies ua
dc.subject prospect ua
dc.subject interactivity ua
dc.subject масові відкриті дистанційні курси ua
dc.subject дистанційні форми ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject навчальне середовище ua
dc.subject освітня діяльність ua
dc.subject новітні технології ua
dc.subject перспектива ua
dc.subject інтерактивність ua
dc.subject массовые открытые дистанционные курсы ua
dc.subject дистанционные формы ua
dc.subject самообразование ua
dc.subject учебная среда ua
dc.subject образовательная деятельность ua
dc.subject новейшие технологии ua
dc.subject перспектива ua
dc.subject интерактивность ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Pedagogical aspects of implementation of massive open distance courses in Ukraine ua
dc.title.alternative Педагогічні аспекти реалізації масових відкритих дистанційних курсів в Україні ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу